Dank jullie wel! Het is erg voor iedereen die zoiets overkomt! Helaas denk je altijd, het gebeurt bij een ander en als het dan bij jezelf gebeurt is het zo onwerkelijk! Goed, de tijd gaat gewoon verder, ik moet zelf ook gewoon verder, heb gelukkig ook 3 gezonde kinderen voor wie ik sterk moet zijn. Zij snappen het nog niet en hebben niks aan mij als ik in mijn eigen verdriet lig weg te kwijnen. Heb afgelopen vrijdag bij de gyn. gehad, ze hadden na mijn curretage de moederkoek opgestuurd en ze zei dat ze echt voor een raadsel stonden, de moederkoek was gaaf, geen ontstekingen, bacterie of iets anders gevonden, ook mijn bloed- en urineuitslagen van die dag waren prima in orde. Van baarmoedermondinsufficentie kunnen ze niet spreken omdat ik mijn andere kinderen gewoon allemaal tot het eind heb uitgedragen, dus de kans dat dit nog eens gebeurd is volgens haar nihil. Nu denk ik: "soms is het beter om niet alles te weten".
Ik ben blij dat ik hem heb gezien en aangeraakt, foto's van hem heb gemaakt een naam kunnen geven en gewoon bij ons in de tuin heb mogen begraven zo is hij toch bij ons. Het komende jaar mag ik niet zwanger worden van de gyn moet mijn lichaam rust geven lijkt haar niet verstandig om binnen 2 jaar de tijd 3 keer te bevallen. Mijn jongste dochter Yasmine is net 1 jaar geworden. We zien wel als het ons gegund is proberen we het volgend jaar nog eens. Voor nu wens ik iedereen heel veel sterkte en ik hoop echt dat jullie allemaal binnenkort zwanger zijn en een prachtige gezonde zoon of dochter krijgen.
Liefs
Danielle