na 18 weken bevallen van levenloos zoontje

Kan er ook geen woorden voor vinden. Wat vreselijk voor jullie.
Met kippenvel en tranen in mijn ogen heb ik je verhaal gelezen. Nasiem is inderdaad een prachtige naam.
Ik wens jullie al het goeds, sterkte en liefs toe.

Dank jullie wel! Het is erg voor iedereen die zoiets overkomt! Helaas denk je altijd, het gebeurt bij een ander en als het dan bij jezelf gebeurt is het zo onwerkelijk! Goed, de tijd gaat gewoon verder, ik moet zelf ook gewoon verder, heb gelukkig ook 3 gezonde kinderen voor wie ik sterk moet zijn. Zij snappen het nog niet en hebben niks aan mij als ik in mijn eigen verdriet lig weg te kwijnen. Heb afgelopen vrijdag bij de gyn. gehad, ze hadden na mijn curretage de moederkoek opgestuurd en ze zei dat ze echt voor een raadsel stonden, de moederkoek was gaaf, geen ontstekingen, bacterie of iets anders gevonden, ook mijn bloed- en urineuitslagen van die dag waren prima in orde. Van baarmoedermondinsufficentie kunnen ze niet spreken omdat ik mijn andere kinderen gewoon allemaal tot het eind heb uitgedragen, dus de kans dat dit nog eens gebeurd is volgens haar nihil. Nu denk ik: "soms is het beter om niet alles te weten".
Ik ben blij dat ik hem heb gezien en aangeraakt, foto's van hem heb gemaakt een naam kunnen geven en gewoon bij ons in de tuin heb mogen begraven zo is hij toch bij ons. Het komende jaar mag ik niet zwanger worden van de gyn moet mijn lichaam rust geven lijkt haar niet verstandig om binnen 2 jaar de tijd 3 keer te bevallen. Mijn jongste dochter Yasmine is net 1 jaar geworden. We zien wel als het ons gegund is proberen we het volgend jaar nog eens. Voor nu wens ik iedereen heel veel sterkte en ik hoop echt dat jullie allemaal binnenkort zwanger zijn en een prachtige gezonde zoon of dochter krijgen.

Liefs

Danielle

Hoi Daantjuh
Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je een uitlaatklep heb!
Ik had dat neit en mijn zoon zou dit jaar 15 worden en ik heb nog steeds veel moeite en verdriet.
Jesse is in mijn buik overleden met 7 en een halve maand,en ook ik heb toen een bevalling mee moeten maken die je niemand toe wenst.
Ik hoop echt dat je er goed over praat en een uitlaadklep zoekt want dat is echt heel belangrijk!

Het is hier intussen goed gekomen hoor ik heb een prachtige dochter van bijna 11 een zoon van bijna 3 en ben nu zwanger van een meisje en het gaat goed.
Tussen door nog 8 miskramen gehad maar niet zo laat als Jesse gelukkig!
Het gemis blijft......

Dus heel veel sterkte gewenst meid ik weet wat je doormaakt!

Ik ben anderhalf jaar geleden bevallen van mijn levenloze dochtertje na 38 weken zwangerschap. net als bij jou konden ze geen aanwijzingen vinden voor de reden.
Het is ontzettend goed dat jullie hem een naam hebben gegeven, gefotografeerd hebben en hebben begraven. Zo is hij zo echt mogelijk en blijft hij dat ook.
Ik heb veel steun gehad aan de boeken van de Lieve Engeltjes Stichting, met verhalen van lotgenoten.
Blijf erover praten, met je partner, met je vriendinnen, met je moeder... Stop het verdriet niet weg, maar laat het ook niet je leven beheersen. Bekijk de foto's vaak, ga vaak naar het grafje als je daar behoefte aan hebt...

Hoi meid,
Ik weet niet of je dit nog gaat lezen, je hebt natuurlijk al een hele tijd geleden je verhaal geschreven, maar ik wou even vragen hoe het nu gaat.
Helaas ken ik jou verdriet (wij hebben met 20 weken een kindje verloren). Ik weet ook hoe mensen het lijken te vergeten na verloop van tijd (ik weet inmiddels dat veel mensen niet durven vragen naar hoe het gaat), dus bij deze nog een paar flinke knuffels voor je. Ik hoop dat je verdriet al wat draagbaarder is geworden.

Terug
Bovenaan