na 19 weken afscheid van de zwangerschap

heel erg , wee nie wat ik moet zeggen
heel veel sterkte ....
liefs van anna

wat erg!. Sterkte! Geef aandacht aan elkaar. Praat met je partner. Hij heeft ook verdriet.

Wat een vreselijk verdriet en teleurstelling.
Een goede vriendin van me staat op dit moment voor een soortgelijke situatie. Ze is 21 weken zwanger van haar tweede en het kindje heeft een zeer ernstige hartafwijking, waarbij het hoogstwaarschijnlijk niet levensvatbaar is. Zij staan voor de "keuze" om de zwangerschap af te breken of het kindje te laten komen en dan een aantal hele zware hartoperaties te laten ondergaan.

Je hebt natuurlijk niets aan dit verhaal.Maar wat ik je wel wil meegeven is dat er meer mensen zijn die zoiets meemaken. Wellicht kun je hen vinden op internet. Gedeelde smart is halve smart zeggen ze wel eens.

Ik wens je heel veel sterkte toe de komende tijd. Wat de toekomst verder ook brengt.

greet

He meis,
Bah heb er ook geen woorden voor....
Ik voel ontzettend met jullie mee en hoop dat je bij elkaar terecht kunt in deze
zwarte periode.
Liefs Melanie

heel erg veel sterkte....
weet beetje wat je doormaakt....wens je niemand toe.
ze wordt een sterretje en zal altijd bij je zijn!

liefs sweety

Arme Frees,

wat vreselijk voor je! Ik wens je alle sterkte bij het verwerken van dit verdrietige nieuws.

~Hilde

Lieve meiden

Ik wou dat ik jullie allemaal persoonlijk kon bedanken voor je lieve woorden, maar dat gaat niet. Al jullie hartverwarmende reacties doen mij erg goed.
Vandaag zijn we bij een gyn en een psych geweest, en weten nu nog minder wat we moeten doen. Als we ermee doorgaan zal het de eerste jaren  een heel zware tijd worden, en ik weet niet of we dat trekken. Ook weet ik niet wat we het kindje daarmee aandoen.
Volgende week volgen nog een vruchtwaterpunctie  (test op  chromosomale afwijking) en een gesprek met een KNO arts die hopelijk de precieze problemen kan schetsen en ook de gevolgen voor het kindje en onszelf in kaart kan brengen. We willen uiteraard het beste voor het kind, maar we moeten er zelf niet aan onderdoor gaan.
Over een week moeten we een keuze maken.
Ik hoop op het forum te blijven, maar ik ben bang voor wat er gaat gebeuren. Ik ben ook bang als we besluiten er niet mee door te gaan, voor de mentale gevolgen van die keuze. Hoe dan ook, moeten we op alle honderdduizend vragen die we hebben een antwoord zien te krijgen voor we wat dan ook beslissen.
Ik houd jullie op de hoogte. En ik hoop dat jullie dit verhaal kunnen loslaten en dit niet op jezelf gaat betrekken. Geniet van jullie zwangerschap!

Frees

Hoi Frees,

Wat een vreselijke situatie.
Ik wens je heel  veel sterkte toe deze week  met het nemen van een beslissing. Het lijkt me ontzettend moeilijk en verdrietig allemaal.

Liefs,
Laura

Terug
Bovenaan