na 1e fles terug slapen

hmimes

New member
slaapt jullie baby na de 1e fles die van mij niet meer vanaf 6 u wakker en natuurlijk tig keer in de nacht voor speen . En dus na fkes klaar wakker gaan we spelen maar dan is het niet meer 1,5 uur tot 2 uur als over dag dan blijft hij langer wakker . Die van jullie ?
 
Hier slaapt Lucas wel verder na zijn 1e flesje.... hij lig nu trouwens nog steeds te slapen.

Hiet moet ik hem echt wakker maken, anders slaapt hij door tot zijn volgende fles. Dat deed hij vanaf het begin al. Nu slaapt hij 's nachts gelukkig ook door.

Dat spenen spel, dat heeft hij afgelopen nacht even gespeeld en daarna doorgeslapen. Hij is echt een uitslaper.
 
Tess dr 1e fles is pas rond 9 uur/ half 10! daarna gaat ze in de box tot ze moe wordt.. ik heb een voorbeeldig kind al zeg ik het zelf, ze is echt supermakkelijk! ben daar echt heel blij om met nog 2 mannetjes thuis...!

ligt hij nog steeds bij jullie op de kamer?
 
ja nog steeds vindt het moeilijk om hem te verhuizen en ook gezellig als ik hem in ons kamer zie . Hoelaat krijgt Tess haar laatste fles dan ??

 
Jvelino krijgt zijn laatste fles tussen 18:00 en 19:00 uur en slaapt dan door tot 6:30 / 7:00 daarna is hij gewoon wakker en gaat hij rond 8:30 / 9:00 naar bed voor een uurtje en daarna krijgt hij zijn fruit hapje
 
Stijn wordt normaal rond 7.00 uur wakker voor zijn eerste fles. Na een uur is hij dan alweer moe en gaat naar bed. Soms slaap hij tot 10.00 uur soms tot 11.00 uur of later. Alleen vandaag was het heel anders.....Om 8 uur sliep meneer nog...lekker dacht ik. Rond 8.30 had hij zijn eerste fles en rond 9.30 begon hij te huilen dus weer naar bed...normaal moppert hij als hij moe is, nu was het echt huilen. Om 12.00 uur sliep hij nog....ik denk laat ik hem maar wakker maken want anders komt het met hapjes en voedingen helemaal niet uit... Meneer was niet echt happig op zijn fruithapje...Dan zijn fles maar...die wilde hij echt niet...ken ik helemaal niet...@hmimes..jij bent hij toch mee bekend? Ik ben maar een tijdje met hem blijven zitten en na een kwartier begon hij toch te drinken...had ik dat maar niet gedaan...een spugende baby ken ik maar een overgevende baby had ik nog niet gezien...echt hele bogen kwamen eruit...de hele box vol! Verschoond en maar weer in bed gelegd..geslapen tot 16.30. Toen wilde hij wel een fles...maar hij zag heel wit...ik hoop dat het er nu maar in blijft..Hij slaap nu weer....
 
Terug
Bovenaan