na 1e fles terug slapen

Logan wordt half 8 wakker...krijgt dan zijn fles. Meestal gaan we dan uit bed en slaapt hij niet eerder weer dan na zijn fruit tegen 10 uur.
In het weekend blijf ik graag wat langer liggen en gaat hij lekker bij mij liggen. Als ik alleen lig naast me en anders op mijn buik. Na een half uurtje gaat hij dan nog ff weer een uurtje slapen...
 
@karlijnk ik ben bekend met wil geen hapjes meer . Ik doe dus de fruit in de fles met wat water .
Maar groente niet in de fles geprobeerd . Ik wil dus wel dat hij de smaken blijft drinken . En dan weer over 1 week proberen . Mischien kan je baby gewoon geen trek regeldagen?? Die van mij heeft elke week weer iets geks moeilijks , nu is het ook het licht . Waardoor hij in de avond moeilijk in slaap valt en of ineens wakker wordt . Ik ga dus gauw dikkere gordijnen kopen ,ik heb doorzichtige .
 
Stijn heeft gelukkig niet meer overgegeven. Hij heeft rond 21.00 uur nog een fles op...nou ja op...hij liet zo'n 50 cc staan terwijl die laatste fles normaal wel opgaat...ik denk dat hij inderdaad gewoon niet helemaal lekker is. Hopelijk gaat het vannacht goed!
@ hmimes: "s avonds is het toch al donker? Dan heeft hij toch geen last van het licht? Goedkoopste en snelste oplossing voor het licht: Een verduisterend rolgordijn ertussen hangen.
 
ooo oke zal even kijken voor de verduister gordijn .
Avond is na 19:00 en dus nog licht is dan wel moe en wil naar bed en door licht valt hij pas na 20:30 meestal in slaap
 
Terug
Bovenaan