Ik ben gisteren naar de huisarts gewees, die me do orstuurde naar het ziekenhuis om de bilirubine te meten. De assistent kinderarts vond het allemaal wel meevallen. Wel vond ze dat hij slecht groeide (en ik dacht dat hij juist heel goed groeide) Toch laten prikken. Na ruim twee uur wachten bleek dat ze op het lab dus niet de bilrubine hadden gecheckt... maar (per ongeluk) iets anders. Het bleek dat Ãe te weinig zuurstof in z'n bloedhad wat kon wijzenophet RS virus. Hierop is hij dan ook meteen getest,en gelukkig bleek dit niet zo te zijn. Met spoed is toen nogmaals zijn bilrubine gecheckt en dit bleek inderdaad wel verhoogd te zijn maar niet zorgwekkend.
Moet wel volgende week nogmaals naar de kinderarts om 'm nogmaals te checken qua gewicht e.d.
Ik maak me geen zorgen meer, ook niet over z'n gewicht. Hij is vandaag ook een stuk wakkerder en drinkt ook weer beter. Alhoewel hij nog steeds erg geel ziet. Maar dit kan inderdaad komen door de borstvoeding en keizersnede. Ach, het geeft 'm ook wel een mooi kleurtje, ha ha!
Bedankt voor al jullie reacties.
Liefs,
Doornroosje