Na 3 jaar nog niet zwanger.

Is er niet een fertiliteitskliniek in de buurt? Dit zou ik iedereen aanraden die met dit probleem zit. Zelf zijn wij bijna 4 jaar bezig en van dokter naar ziekenhuis (afd.Gyn)en toch niet begrepen worden in het ziekenhuis. We moesten zelf van alles aandragen, uitzoeken en vragen, maar daar zou de dokter voor moeten zijn. Dit hebben wij wel heel goed ervaren bij de fertiliteitskliniek (Nij Barrehus te Wolvega) Deze zitten ook in sommige grote ziekenhuizen. Heel veel sterkte! Groetjes H
 
Hi Nvdu!
Lees je verhaal en ik heb hetzelfde. Bij mij zijn ze er ook achter gekomen dat m’n prolactine te laag is. Ik kreeg wanneer ik ongesteld was melk vloed uit m’n tepels. Tabletten voor gekregen. En nu elke maand ongesteld alleen veeeeeeel te snel met 20 dagen cyclus. Voel wel m’n eisprong maar nog steeds niet goed gemikt kennelijk? Heb nu 8 rondes achter de rug. Door de tabletten heb ik geen lekkende tepels meer dus dat is fijn! Misschien dat je je even moet laten testen voor je hypofyse? Of je ook een goedaardige knobbel hebt? Als je dat niet doet kan het erger worden en onvruchtbaar raken. Dat zeiden ze mij. Gelukkig op tijd. En door de medicijnen ook verkleint de knobbel! Alleen nog geen resultaat voor een positieve zwangerschapstest! Wat is joun lengte van je cyclus als ik vragen mag? 
Liefs Demi
 
Terug
Bovenaan