Na 3 maanden niet zwanger, maar toch nog even uitstellen

Ik was in juli 2018 gestopt Met pil en in September 2018 was ik zwanger van Mijn zoon ontpillen hoeft niet Lang te Duren dat zei Mijn verloskundige ook ligt er Vooral aan hoe vruchtbaar je bent en je partner wij zijn allebei zwaar vruchtbaar zit ook in onze familie hij is dwars door spiraal gekomen ik Ben dwars door de pil gekomen 
dus zegt niet veel want ontpillen betreft 

Vorig jaar december 2019 bleken wij een missed abortion te hebben in december later die maand ging mijn man op zijn knieën. Ik moest even erg schakelen want wilde liever niet zwanger zijn op onze bruiloft. Ben toen niet meer aan de pil gegaan en wij gebruikte condooms ( na het stoppen vd pil waren we na 2 maanden zwanger dus opzich niet lang hoeven te ontpillen). Maar wilde zelf de pil niet meer nemen.  Ik was in februari geslaagd voor mijn jurk zelfs nog een maatje kleiner laten bestellen want wilde nog wel wat afvallen. Ik kreeg het dat jaar steeds moeilijker dat we onze kinderwens uit moesten stellen. In mei na mijn zeer geslaagde vrijgezellen feest besloten we er toch voor te gaan en hebben wij het geluk gehad die maand zwanger te raken. Toen gelijk de bruidszaak op gebeld om het door te geven ik paste gewoon mijn jurk nog en was zo een 18 weken zwanger op onze bruiloft. Het valt natuurlijk alles behalve te plannen maar ik ben zo blij achteraf dat we er voor gingen en voelde mij top op de bruiloft was bang dat ik een drankje miste maar daar was geen moment sprake van eigenlijk:) Maar dat is natuurlijk voor iedereen persoonlijk.. 

Terug
Bovenaan