Na 3 operaties is het zover!

Sharonski,

Hoe is het nu met je?
Verloopt de zwangerschap goed?

Ik ben zo benieuwd hoe je uiteindelijk zwanger bent geraakt, ik hoop dat je me dat nog wilt vertellen. Daar kan ik dan hoop uit putten. Ik heb namelijk een grote kans op verklevingen zoals je een aantal stukjes eerder ook kan lezen. Wij zijn nu een jaar bezig en hebben 20 sept. een vervolgafspraak in het ziekenhuis. Als het zaad van mijn vriend goed is, en mijn cyclus (eireiping) goed verloopt, dan krijg ik een kijoperatie...

Erg spannend allemaal en ben er erg mee bezig.

Daarom ben ik zo benieuwd naar jouw verhaal...

Liefs Hopey

Hey Hopey,
Wat fijn dat ik je nog kan volgen op dit forum...
Toch moeilijk om afstand te nemen?
Heel veel sterkte,
Ik lees het wel weer...
X
visje

Hey Visje,

Hoe is het met jou?

Ja ik heb inderdaad moeite met afstand nemen, alhoewel ik wel veel minder vaak op het forum kijk. Ik kijk en lees af en toe eens. Als ik heel intensief met mensen ga mailen dan heb ik de neiging om elke dag te kijken en dat is niet goed denk ik.

Wij zijn nog steeds niet zwanger dus en het wordt steeds moelijker om op bepaalde momenten "te moeten" klussen. Gisteravond bijv. Ik doe geen ovulatietesten meer, daar heb ik geen zin meer in. Dus moet op mijn gevoel en temp. en afscheiding afgaan om goed te timen. Gisteravond had ik echt het gevoel dat mijn eisprong eraan zat te komen, dus wij zouden klussen. Ik voor de verandering kaarsje aan gedaan op slaapkamer...krijgen we ruzie in bed om iets onbenulligs. Van klussen is daarna niks meer gekomen. We zijn dan allebei te koppig en kunnen allebei de knop niet meer omzetten.
Er hoeft maar iets te gebeuren of de zin in sex is weg. dat komt omdat er zoveel druk op ligt. Echt zo irritant!
En wat dacht je? vanochtend is mijn temp gestegen van 35,6 naar 36,7. ben dus heel bang dat inderdaad mijn eisprong is geweest gisteravond.
Ik voel me nu echt heel rot. Ditw as de laatste kans voordat de onderzoeken in het ziekenhuis gaan beginnen. 20 sept. hebben we weer een afspraak en gaan we verder met onderzoeken. had zo gehoopt voor die tijd zwanger te raken en we zouden er deze maand helemaal voor gaan, hadden   we eergsiter nog tegen elkaar gezegd. we zouden elke dag klussen totdat mijn temp.was gestegen.

Pfff, ik wordt er af en toe zo moedeloos van.

Hoop dat met jou alles goed gaat!

Liefs Hopey

Terug
Bovenaan