Na 3e IVF zelf betalen overstappen naar andere ZK verzekering

Hoi,

Dat is dan een hele goede verzekering. Als mensen dus overstappen zou ik voor die van jou gaan! Bij onze verzekeraar heb je gewoon pech helaas. De moeite waard om te shoppen hoor ik dus.

gr.Ing

Helaas is het idd zo dat als je overstapt dat ze je dan meestal geen IVF meer vergoeden omdat je ze al hebt gehad bij de vorige verzekering, zo zijn dan iedereen ieder jaar kunnen overstappen als ze bij de ene verzekeringsmaatschappij hun 3 pogingen hebben gehad.

Wij zitten bij de UNIVE en als je daar het aanvullende pakket module 5 neemt dan krijg je ook nog een 4de & 5de poging vergoed maar dan betaal je dus wel ontzettend veel premie per maand.

Mijn 1ste IVF poging is in 2006 vergoed vanuit de aanvullende verzekering module 3 en ik ben van deze 1ste poging zwanger geraakt, bij de UNIVE is het dus wel zo mocht de zwangerschap na 12 weken mis gaan dan krijg je opnieuw 3 pogingen vergoed, als dit gebeurt voor de 12 weken dan telt het gewoon als een mislukte poging

hoi hoi,

misschien een raar idee hoor met geld het niet zo dat je 3 behandelingen per jaar krijgt???

net zo als met fysio of iets anders dan krijg je dus ook een bepaald aantal behandelingen of vergoeing per jaar??

misschien een rare gedachten m aar je zou het eens kunnen na vragen

heb ook wel eens gehoort dat je 3 behandelingen vergoed krijgen dan 1 zelf moet betalen   en dan weer opnieuw 3 vergoed krijgt enzo enzo

succes er mee

groetjes moekje

Terug
Bovenaan