Na 5 jaar proberen spontaan zwanger

Gefeliciteerd meid! Heerlijk....ken het gevoel...bij ons zo'n 3 jaar (en net te horen gekregen dat via natuurlijke weg praktisch onmogelijk zou zijn)...
Geniet van je zwangerschap! Hoop dat alles goed mag gaan en jullie over een tijdje jullie kindje vast kunnen houden!
 
Gefeliciteerd zeg! Wat super na zo'n tijd. Heb je in die tijd ook veel behandelingen gehad? Bij ons duurde de oudste bijna 2 jaar. Geniet van dit bijzondere wonder. Ik wens je een hele goede zwangerschap en een mooi gezond kindje toe!
 
Ontzettend bedankt voor alle lieve berichten.

Afgelopen februari werdt mij verteld dat ik PCOS (spontaan zwanger uitgesloten) heb en dat ik een operatie moest ondergaan om het weg te halen en dan weer proberen.
Maar omdat hier op het eiland (Curacao) operatie niet vergoedt wordt waren we inmiddels aan het sparen ervoor. tussendoor ook ons huis bouwen een nieuwe pup. haha gedurende alle drukte heb ik om teleurstelling te voorkomen geen aandacht gegeven aan hele onderwerp.
toen ik 2 weken overtijd was ging mijn man zeuren dat ik een test moest doen omdat hij ziek zwak en misselijk was. Ok test was Negatief. wel bij H.arts langs gereden want ja. HA. gaf aan wacht nog 1 week. na een week nog een test en die was ook NEG. na 2 dagen terug naar HA. en die test was wel POS. ik moest meteen huilen want ik had het nie verwacht.
Meeteen bloedonderzoek enzo laten doen. en aanstaande vrijdag mag ik voor echo om te onderzoeken hoe ver ik daadwerkelijk ben.

Dus nee ik heb geen medische molen achter de rug maar wel steeds die teleurstelling van deze maand wel of tog maar niet.
Ik hoop echt dat alles goed blijft gaan zowel voor ons als voor jullie allemaal.

Ik kan me mond nie houden dus heb ik het hier verteld zodat ik beter me mond kan houden tegen bekenden. haha
Vette knuffel voor jullie allen uit zoning Curacao
 
Wow, wat een prachtig bericht.
Bijzonder hoeje toch vaak leest dat als mensen zich voorbereiden op operaties en behandelingen en eigenlijk even in de 'wachtstand' zitten, ze ineeens zwanger worden.

Wij proberen het nu al twee jaar, waaronder 3 IUI-behandelingen met hormonen achter de rug. Je verhaal geeft weer moed.

Geniet ervan.

Wenser
 
Terug
Bovenaan