Na 5 maanden te zijn gestopt met de pil, nog steeds geen menstruatie en ook niet zwanger

Hoi,

Het hoeft niet altijd lang te duren na jarenlang pilgebruik hoor.
Ik heb 8 jaar lang de pil geslikt en werd direct weer om de 30 dagen ongesteld.
Is misschien niet helemaal wat jullie willen horen, maar het hoeft dus echt niet aan het pilgebruik te liggen (wat wel een veelgehoord iets is)

Hopelijk komt het allemaal spontaan op gang en weet je waar je aan toen bent!

Groetjes,
Marije
 
Hallo
Ik heb net hetzelfde aan de hand ook in november gestopt met de pil en nog steeds geen menstruatie. Nu ben ik vorige week bij de gynaecoloog binnen geraakt. Zij kon mij vertellen dat ik een te veel aan mannelijke hormoon had. Deze kunnen ze ontdekken op de eierstokken (cysten) allemaal kleine blaasjes. 5 tot 10 procent van de vrouwen hebben hier last van. Bloed laten nemen en 23 april mag ik terug gaan. Dit kan waarschijnlijk geholpen worden met medicatie. Ik wil zo graag een regelmatige cyclus.?
 
Hier helaas hetzelfde.
In december gestopt met de pil en vervolgens zoals altijd keurig mijn ongie kregen. Helaas daarna niet meer ongesteld geworden.
Aangezien ik me toch best wel zorgen maakte omdat ik op mijn 15 ongeveer ook niet ongesteld werd en dit door de huisarts is opgelost door me aan de pil te zetten. Ben ik vorige maand toch alvast even naar de huisarts geweest. Hier kreeg ik te horen dat het normaal is en ik zeker moest wachten tot de 6 maanden voorbij zijn.
Ik heb in de jaren zo vaak mijn ongesteldheid vervloek maar ik denk dat ik nu een feestje maak als ik het word!
 
 
Hallo, 
ik ben nieuw op dit forum. Ik ben nu 1 maand gestopt met mijn pil omdat wij een kinderwens hebben, maar nu heb ik nog steeds geen menstruatie gehad, alleen een kleine bloeding van ong 3 dagen, maar geen menstruatie pijn (wat ik normaal wel erg sterk heb). Afgelopen week heb ik de hele week last gehad van buikpijn, pijn aan de onderrug, hoofdpijn en misselijk. Een zwanferschapstest gedaan en die was negatief. Wat kan ik nu het beste doen? Afwachten? Want ik wordt gek van die menstruatie pijnen. 
 
Groetjes M
 
Hallo 
Ik ben 15 september gestopt met de pil en tot op heden nog helemaal niks . We zijn inmiddels 7 februari.  Einde van de maand heb ik een bel afspraak met de gynaecoloog (ik was al onder controle) of dan de boel opgang is gekomen,  anders gaan ze bloedprikken.  Het frustrerende is wel als je een kinderwens hebt, toch door je hoofd spookt ben je wel vruchtbaar. Los laten is makkelijker gezegd dan gedaan. Hoop dat het snel op gang gaat komen. 
Groetjes M
 
 
 
En dan eindelijk toch vandaag mijn eerste menstruatie. Blijer kun je me niet maken.  Ik zou 1 april de uitslag van mijn bloedtesten binnen krijgen. Maar ben nu toch wel blij dat het voor de tijd op gang aan het komen is ..
 
Hoi,Ik ben eind oktober gestopt met de pil.Daarna natuurlijk zoals in de stop weken de ontrekkingsbloeding gehad.Maar tot vandaag nog niet de echte menstruatie gehad. 2 weken geleden wel heel veel hoofdpijn, raar gevoel in buik, raar gevoel aam borsten. Ik dacht dat ik ongesteld zou worden maar dat was dus niet het geval. Daarna werden klachten minder en verdwenen, eergisteren heb ik rechts onder in mijn buik soms flinke steken en aanhoudende kramp gehad, is dit de eisprong geweest?Ik vind het super lastig heb ook 2 weken geleden een zwangerschapstest gedaan vanwege die vage klachten.Ik hoop eigenlijk snel ongesteld te worden zodat ik weet dat het goed zit.Iemand die hier meer van weet en weet of ik eergisteren misschien een eisprong heb gehad? En wanneer ik dan wel ongesteld word?
 
Terug
Bovenaan