<p>Hallo allemaal,</p><p>Al verschillende keren heb ik hier vragen gesteld en hele waardevolle tips gekregen! Daarom stel ik nu ook graag deze vraag hier want ik ben zo MOE.</p><p>Mijn zoontje is 6 maanden oud. Hij gaat tussen 6 en 7 naar bed, eigen ledikant omdat hij dan het rustigste slaapt, vraagt om 22:00 uur nog om een voeding en slaapt dan weer tot 01:20. Hierna wordt hij heel vaak wakker, is dan heel onrustig en jammert veel. Ik neem hem dan mee naar onze kamer en leg hem in de co-sleeper maar hij blijft dan elk uur wakker worden. Ik heb al veel dingen geprobeerd:</p><p>-Co-sleep ledikant naast ons bed. Hij gaat op zijn buik liggen snachts en wordt daar wakker van. Op buik slapen wil hij niet, hij blijft zijn hoofdje optillen.</p><p>-Nachtlampje aan</p><p>-Warmer aankleden</p><p>-Minder warm aankleden</p><p>-Nachtvoedingen afbouwen</p><p>-Na 2 weken toch maar weer wel nachtvoedingen, hielp niet en hij drinkt nu overdag veel en veel minder</p><p>-Naast ons leggen in een babynestje</p><p>-Wakkertijd terugschroeven</p><p>-Wakkertijd opschroeven</p><p> </p><p>Met andere woorden, ik weet het niet meer! Het begint mij zo op te breken en het is vooral frustrerend dat ik gewoon niet weet wat er nu aan de hand is. Als ik hem oppak blijft hij jammeren. Ook een paar dagen in mijn armen laten slapen maar buiten dat ik dat riskant vind werdt hij nog veel onrustiger. Alles dat we doen lijkt heel eventjes te helpen, waarna het erger wordt. Eerst kwam het door doorkomende tandjes maar de tweede lijkt nu ook al door te zijn.</p><p> </p><p>HELP! Wie heeft de gouden tip/ervaring?</p>