na 63 dagen ongesteld!! hoe is het met Wies?

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,
na 63 dagen ben ik ongesteld geworden en ik ben eigenlijk alleen maar opgelucht. ik had verwacht misschien toch wel een beetje te balen, maar ik was er eigenlijk al zo van overtuigd dat het niet raak was dat het nu mee valt! ik ben alleen maar blij dat het toch vanzelf is gekomen!! voorlopig geen hormonen voor mij!! ik hoop dat het deze keer korter is.
weet niet of het iets geholpen heeft maar ben nu ongeveer 2, 5 weken aan de tarwekiemolie?
duim voor me dat het nu rond de 28 dagen is!!!

hoe is het met Wies (weet niet of ik nu de juiste persoon heb) die al over de 80 dagen was? ben je inmiddels ongesteld geworden?

Groetjes Ella

Hai

Wat leuk om te lezen dat je vraagt hoe het met mij is. Nou ik ben gisteren ongi. geworden. En ohhhh wat was ik blij zeg. Gelukkig is het nu spontaan gekomen ik was nog niet met monnikspeper begonnen. Ik hoop alleen niet dat het de volgende keer ook 92 dagen gaat duren.
Maar goed, ik ben heel errug opgelucht. Jij veel succes he.

veel liefs wies

jeetje 92 dagen!!! en ik vond 63 al zo lang! toen ik las dat jij 83 dagen zat te wachten begreep ik goed hoe je je moest voelen! (nog rotter dan ik ) ik ben ook zo opgelucht dat alles het nog doet, zeg maar, en hoop zo dat het nu hooguit een dag of 30, 35  gaat duren,  maar ja.... we zullen zien! ik wil gewoon meer kansen!! ach en wie weet... is het bij ons beiden deze keer wel raak (hebben we verdiend vind je ook niet?)
ik duim voor je! succes!!
groetjes Ella

Hai
Nou die paar dagen van mij meer wachten dan dat jij was maakt niet zoveel uit hoor. We weten nu allebei wat wachten is. Ik vind het trouwens errug fijn dat we nu allebei duidelijkheid hebben. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Idd. ik vind ook dat we het nu wel verdiend hebben hihihi. Ik ben er trouwens wel achter gekomen dat temperaturen errug handig is. Hier werd ik zelf rustiger van. Ben jij dit ook aan het doen? Het is echt aan te raden hoor. ps hou je me op de hoogte hoe het verder met je gaat. He nog wat he ben jij wel eens op de site leuke (a.s.) mama's kunnen we chatten ook errug leuk kan je wat directer reageren op elkaar hihihih.

veel liefs Wies

hoi Wies
nou ik temperatuur eigenlijk nog niet. ik hoorde nl. dat het   meestal niet veel scheelt.(Qua graden) wist jij nu dan wanneer je ei was?
bedoel je de mama's (as) babbel en info forum?
Groetjes Ella

Hoi Ella,

Fijn om   te lezen dat je ongesteld bent geworden.   Ik kan me voorstellen dat je wilt weten waaraan je toe bent.. Ik zit namelijk een beetje in hetzelfde schuitje... Mijn lichaam houdt me al maanden voor de gek. Ik ben namelijk al vanaf september 2005 niet meer ongesteld geworden. Ik ben in augustus gestopt met de pil en zit momenteel te wachten totdat het weer op een natuurlijk manier op gang komt. Heb wel 1x keer een week lang een bloeding gehad maar dit was naar aanleiding van een kuur primolut. Had toen wel verwacht dat ik het daarna gewoon weer zou worden maar helaas! Je berichtje trok me aan omdat ik hier maar weinig mensen zie die ongeveer hetzelfde hebben.
Nu las ik dat je tarwekiemolie gebruikt? Wat is het  en waar kun je dat kopen?

Sorry voor het lange verhaal maar moest het je even vertellen en hoop dat je me kunt helpen.

Groetjes Hummeltj1

hoi hummeltje,
 tarwekiemolie is goed voor de rijping en innesteling van je eitje, in ieder geval dat heb ik hier op t forum gelezen. op de verpakking staat dat het zorgt voor goede doorbloeding van de organen dus klinkt logisch. het kost nog geen 3 euro bij t kruidvat en dan heb je genoeg voor een maand! dus ik denk: baat t niet schaadt het niet. Overigens stonden er op dit forum hele positeive berichten over. zoek anders maar op!! dus ik probeer t gewoon!!!
Veel Succes ik leef met je mee!! en inderdaad op dit forum hebben veel meiden geluk met hun cyclus!, maar ja, dan wil het nog niet zeggen dat het meteen lukt!
Groetjes Ella

tarwekiemolie?
Wat een tip, wist ik ook niet. Ik ga het snel halen, wie weet.
Misschien kan iemand alle tips eens bij elkaar verzamelen en op het forum zetten (of is dat al gebeurd?)
Groetjes van Gre

Terug
Bovenaan