na 63 dagen ongesteld!! hoe is het met Wies?

Hey Ella,

Bedankt  voor je reactie, ik ga het zeker meteen halen morgen bij het kruidvat.
Ik kan het natuurlijk altijd proberen toch! En nog bedankt voor je meeleving, ik hoop idd dat  ik weer snel op mijn normale cyclus zit!
Ik ben trouwens ook aan het temperaturen en ik doe het via mijn mond en dat is volgens mij ook best nauwkeurig. Dus misschien is dat iets?

Succes in ieder geval!

Liefs Hummeltje

Hai Ella,

je vroeg je af of ik wat uit de temperatuurcurve kan opmaken? Nou bij mij wel hoor. De temperatuur ging behoorlijk omhoog dus toen was mijn ei geweest. Dus nu hoop ik ong. weer te weten wanneer mijn volgende komt. Dus....
Bij leuke (a.s.") mama's ben ik wel eens op de chat.

tot chats hihihih

liefs wies

Hoi ,Wies en Ella,en de rest natuurlijk,
fijn dat jullie eindelijk ongi geworden zijn zeg,kan me voorstellen dat het een opluchting is .De tarwekiemolie ga ik ook weer beginnen met slikken en wat nog meer schijnt te kunnen helpen is monnikspeper,Beide heb ik geslikt in m'n eerste cyclus nu 4 cyclussen verder was dat wel mijn kortste cyclus(46dgn) daarna 47 en 48 en 51 dus helaas steeds langer,weet niet of het nou geholpen heeft of toeval is geweest hoor dat ik de langere cyclussen dat allemaal niet slikte,maar goed ik wil het wel weer gaan proberen.
Succes allemaal groetjes cat

Hai Cat1

Ik zou ook met monnikspeper beginnen. Had het namelijk net in huis gehaald. En je raad het al, toen werd ik ongi. Hihihi het hielp dus al om het gewoon in huis te halen. Maar goed ook jou wil ik veel sterkte toewensen de komende tijd.

liefs Wies

Terug
Bovenaan