A
Anoniem
Guest
hoi Billie,ik herken wel wat in je verhaal.Mijn schoonzus vertelde in januari dat ze zwanger was en toen zaten wij zelf net in ronde 1.Nu heb ik tegen niemand verteld dat we nog een kindje proberen te krijgen ,maar ik heb nu al een vermoeden dat als ik straks zwanger ben ze denken dat ik ook zo nodig zwanger wil worden nu zij zwanger is.maar ik weet dat d ewaarheid anders is,bij ons duurt het wat langer en zij was ongepland zwanger.Maar dat toeval is denk ik te groot voor sommigen.
Ik probeer daar niet aan te denken maar dat valt niet mee hoor.Ik ga mezelf harstikke verdedigen als ze het zeggen want wij wilden zelf graag een kindje erbij en dat mijn schoonzus er eentje bij krijgt wil niet zeggen dat wij haar na gaan apen.
Gewoon lekker genieten jullie!En blij zijn dat jullie samen zo'n belangrijke beslissing hebben genomen!Houd ons op de hoogte van de ontwikkelingen he?
doeidoei
cindy
Ik probeer daar niet aan te denken maar dat valt niet mee hoor.Ik ga mezelf harstikke verdedigen als ze het zeggen want wij wilden zelf graag een kindje erbij en dat mijn schoonzus er eentje bij krijgt wil niet zeggen dat wij haar na gaan apen.
Gewoon lekker genieten jullie!En blij zijn dat jullie samen zo'n belangrijke beslissing hebben genomen!Houd ons op de hoogte van de ontwikkelingen he?
doeidoei
cindy