na bijna 2 jaar zwanger..

Goedemorgen allemaal :)

Ben nu eindelijk na 2 jaar zwanger alleen kan ik het moeilijk geloven

heb 3 testen gedaan die positief aan gaven en de 3test gaf ook aan hoe lang dus nu 4 weekjes zwanger allemaal nog zo pril

ik heb een vraag

ik heb steeds pijn bij mijn buik of dat red devil om de hoek komt kijken

ik las bij veel topics dat het bandenpijn zelfde gevoel geeft ..

is daar iets tegen te doen tegen die pijn ???

want soms vind ik dat echt geen fijn gevoel okej heb het voor lief want er groeit iets wonderbaarlijks in me , maar zou fijn zijn als er iets is waardoor het wat minder word ...

MVG
 
Hallo,

Bandenpijn in de 4de week?
Zal wel heel snel zijn. dat krijg je veel later pas.
En mocht het wel zo zijn. is daar niets aan te doen.
Meer voorbereiding op wat er gaat komen.
Zal als ik jou was toch even langs de huisarts ofzo gaan.
Gr
 
Gefeliciteerd en een fijne zwangerschap toegewenst!

Had zelf ook wel wat buikpijn maar niet echt heftig, warme kruik om die darmen tot rust te laten komen hielp bij mij wel.
 
Gefeliciteerd!!!!

Maar idd bandenpijn in de 4de week, heb ik nog niet van gehoord, ik had ook niet echt last van me buik de 1ste 3 maanden. Mischien uit voorzorg ff langs de huisarts gaan, en een warme douche/kruik? Nu heb ik wel last van me buik, maar dan ga ik gewoon ff op bed liggen/ op de bank dit ontspant. Succes
 
Proficiat meid! Echt hartstikke leuk..en nu genieten!

Kruik helpt idd goed..maar paracetemol kan ook helemaal geen kwaad! Buikpijn hoort er wel een beetje bij!
 
hey

super gefeliciteerd !!!

Banden pijn begint (geloof ik) pas bij 12 weken. Dan is de baby zo groot en zwaar dat de banden moeten gaan werken. Dan wordt niet alles meer opgevangen door de bekkenbodem.

Maar ik ben zelf ook pas 5 weken zwanger (van de 2de) en ken het gevoel. Konstant pijn alsof je ongesteld moet worden. Steken,kramp, enz... Schijnbaar heel normaal. Ja ja kan er een pijnstiller voor nemen als het echt te erg wordt. Zelf probeer ik geen medicijnen te slikken tijdens mijn zwangerschap, maar dat moet iedereen zelf bepalen.

moht je de komende weken iets van bloed verliezen....shrik dan niet. waarschijnlijk innestelingsbloed. Ik schrok me de eerste keen echt rot. Bij veel bloed wel even naar de dokter uiteraard.

Maak langzaam een afspraak bij de verloskundige (eerste afspraak 8 weken) en veder...................ga genieten !!! Je bent zwanger !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Van harte gefeliciteerd!

Ik heb ook heel lang het gevoel gehad dat ik ongesteld moest worden en af en toe nog weleens een dag. Maar je baarmoeder is ook hard aan het werk he. Ik ben morgen 12 weken. Merk op dit moment eigenlijk weinig van de zwangerschap. Paracetamol mag je trouwens gewoon nemen. Warme kruik (of in mijn geval een warme kat) wil ook nog weleens helpen. Probeer er van te genieten, maar weet zelf goed dat het heel onwerkelijk is als je al langer bezig bent.

Liefs Supertje
 
Terug
Bovenaan