na bijna 2 jaar zwanger..

het kan idd ook de innestelling zijn, want dat is vaak juist bij 4 weken, vaak kun je ook pas testen met 4 weken toch? in elkgeval hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap.
waarschijnlijk kan t ook zijn dat je lichaam ff overstuur is omdat er in een keer iets in groeit.
 
Hoi,

Het is inderdaad echt nog te vroeg voor bandenpijn! Dat krijg je pas als de baarmoeder zo zwaar wordt, dat de banden, waarmee de baarmoeder vast zit aan je botten, beginnen op te rekken. Meestal v.a. een week of 15, maar genoeg die er dan nog niets van voelen hoor!

Het is heel normaal een soort menstruatiegevoel te hebben de eerste weken, je baarmoeder is wel druk aan het werk om er een prettig thuis van te maken voor de kleine spruit! Dus dat hoort er echt bij. Je kunt paracetamol nemen, maar ik heb het nooit gedaan. Ik vond het wel een geruststellende gedachte dat alles in mijn lijf aan het werk ging om de baby goed te kunnen laten groeien.

Je hoeft je pas zorgen te maken bij hevige buikkrampen i.c.m. bloedverlies (helderrood en best veel). Een veegje bloed is ook normaal, kan een gesprongen adertje zijn bij je baarmoedermond of innestelingsbloed. Bij twijfel/zorgen gewoon de VK bellen.

Don't worry, ga ervan genieten dat is het beste voor jou en de kleine! Van harte, na 2 jaar is dit wel heeeeel mooi nieuws!

Liefs Blossom, 35wk6dgn
 
gefeliciteerd met je zwangerschap, dat moet bijzonder zijn na zoveel tijd te proberen.
ik ben nu 21 weken en begin nu pas wat "bandenpijn" of pijn in mijn onderbuik te krijgen.
soms een stekend gevoel maar dat is ook zo weer over.
in het begin had ik daar nog helemaal geen last van.
Een voorspoedige zwangerschap gewenst!
groetjes m
 
Hoi,
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik sluit me helemaal aan bij blossom! Je klachten zijn echt heel normaal.
Paracetamol is idd het enige wat je zomaar kunt gebruiken, als je misselijk bent is zetpilvorm wel fijn!
Die ergste krampen zijn meestal na een paar weken weer weg, komt echt van het groeien!
Nou veel geluk en een fijne zwangerschap toegewenst!
Liefs MJ
 
Hoi,
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik sluit me helemaal aan bij blossom! Je klachten zijn echt heel normaal.
Paracetamol is idd het enige wat je zomaar kunt gebruiken, als je misselijk bent is zetpilvorm wel fijn!
Die ergste krampen zijn meestal na een paar weken weer weg, komt echt van het groeien!
Nou veel geluk en een fijne zwangerschap toegewenst!
Liefs MJ
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Voordat ik wist dat ik zwanger was had ik ook het idee dat ik ongesteld moest worden! En dat gevoel heb ik nog weken daarna gehad. Dus maak je geen zorgen die pijn gaat vanzelf over alleen is het soms een vervelend gevoel maar kan geen kwaad!! Ben zelf inmiddels 32 weken dus geniet er van zou ik zeggen!!! En af en toe een lekker warm bad helpt ook!

 
Gefeliciteerd, bij ons duurde het zwanger worden ook ruim 2 jaar.
Probeer je vooral te ontspannen. Ik weet hoe onwerkelijk het kan zijn als plotseling die test positief is ! Je lichaam weet wat er moet gebeuren - heb daar maar vertrouwen in. Zorg voor voldoende rust en eet gezond, neem maar de tijd om aan het idee te wennen en geniet ervan!
 
Terug
Bovenaan