A
Anoniem
Guest
Ik moest gister voor een normale controle naar de vk en zij dat ik weer veel last van krampen had en eigenlijk de baby niet zoveel meer voelde.Nadat ze mijn bloeddruk gemeten had en die eigenlijk best wel hoog was en ik bij mijn eerdere zwangerschap zwangershaps vergifteging heb gehad moest ik voor de zekerheid maar naar het ziekenhuis.Ik ben 3 weken geleden ook al in het ziekenuis geweest omdat ik wat klachten had en dat was gelukkig niks.Dus ik ging er heen en dacht zo wel weer buiten t staan.Eerst heb ik aan ctg gelegen en dat was op zich wel goed de hart slagwas zo af en toe iets te hoog maar was niks ernstig.Ze hadden ook bloed en urine afgenomen om te onderzoeken.Bloedonderzoek was goed maar in de urine hadden ze eiwitten en nog een bacterieen gevonden en omdat ze het goed wilde onderzoeken hebben ze met een catheter urine afgenomen(was erg onprettig en pijnlijk).En na een uur wachten was de uitslag er en was gelukkig alleen blaasontsteking.Maar heb wel weer ruim 6 uur zitten stressen en kreeg wel te horen zodra ik meer last kreeg van die krampen en hoofdpijn dat ik gelijk moest bellen want sta nu onder extra controle.
35wk en 1 dag zwanger
35wk en 1 dag zwanger