na controle naar het ziekenhuis voor onderzoeken

Heb gisteren controle gehad bij de vk en in het ziekenhuis bloeddruk waswel weer wat hoger maar voor de rest was het goed.Maar omdat ik veel hoofdpijn en veel overgeef moest ik bellen zodra ik me slechter ging voelen.Nou heb heel de nacht niet geslapen en alleenmaar overgegevn kan mijn ogen niet open houden van de hoofdpijn dus moet zo naar het ziekenhuis en dan gaan ze me maar weer onderzoeken waarom ik me zo beroerdblijf voelen.Hou jullie op de hoogte

gr jannie 36wk en 2 dagen

He bah, wat een toestand, das niet goed lijkt me....
heeeeel veel succes en sterkte......

groetjess

Hopelijk voel je je snel weer een stukje beter!
Veel sterkte vandaag!

Groetjes Renata.

Nou ben weer thuis bloed en urine is weer gecontroleerd en heb weer aan het ctg gelegen.Heb wel weer een hogere bloeddruk maar niet zo hoog dat ik moest blijven.Dus ben weer thuis maar als ik meer last kreeg moest ik maar weer terug komen.Ben blij dat ze me elke keer zo goed controleren maar elke keer weer maak ik me druk en mag ik gewoon weer naar huis.Voel me steeds beroerder en zit er nu echt doorheen.

Hoi Jannie,

Enerzijds lekker dat alles nog steeds goed is, maar je wordt van deze situatie lekker beroerd en moedeloos. Ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt. Ik ben nu ( nog) niet zover, maar heb dat wel gehad. Op een gegeven moment wil je maar één ding en dat is je kind, alleen ben je eigenlijk te moe om te bevallen.....

Heel veel sterkte, en probeer moed te houden!!

Francien

lieve jannie

nou vind het heel naar voor je dat je je zo rot voelt,,
probeer even lekker erop uit te gaan niet binnen zitten anders word je alleen maar meer gestrest doe ondanks dat het lekker gaat maar niet heus iets leuks ofzo ,, je moet nog even meid het ergste is geweest jho!!

heel veel liefs cora

Terug
Bovenaan