Na curretage en miskraam weer zwanger...

Hoi VB,

Bedankt. Ik had in November een miskraam en ben nu voor het eerst weer zwanger(ook niet echt snel)....ik moet gewoon nog 1,5 week wachten voor een 2e echo....
Daarna ga ik het dan wel laten onderzoeken. Je wilt toch weten waar het aan ligt.
Liefs Kaly

VB,

van harte gefeliciteerd. Ik weet niet of je mij nog "kent" maar ik heb jouw naam wel vaker voorbij zien komen het afgelopen jaar.

Probeer het positief te zien, er is wat bij je gevonden, wat relatief gemakkelijk verholpen kan worden. Het klinkt eng inspuiten van ant-stollingsmiddelen, maar het is voor een goed doel. Ik moet altijd na mijn bevallingen 6 weken spuiten. Nou ja ik, ik laat het mijn man doen, want ik ben dus wel een schijterd. Tijdens de zwangerschap heb ik geen verhoogde kans op stollingen, maar na de bevalling dus wel.

En blijf positief, voor je het weet heb je je hummel in je armen. Ik ben vorig jaar (eind april) na een zwangerschap van bijna 18 weken bevallen, en nu heb ik een zoon van bijna 3 maanden.

Zo zit je midden in je verdriet en angst en zo zit je op een mooie wolk en zweef je mee heerlijk in het zonnetje.

Ik wens je heel veel geluk met deze zwangerschap.

Kus
Miep

Terug
Bovenaan