na de bevalling een fluxus (nabloeding)

Hoi Mommy3
Ik bedoelde eigenlijk dat een placenta die niet vanzelf loskomt heel vaak ook bij volgende zwangerschappen voorkomt. Maar alleen nabloeding weet ik niet of dat ook risico's voor volgende keer met zie meebrengt.

Groetjes

He minkemuurtje, hoe is het nu meid. Lees hier je berichtje en ken je vanhet september forum. Dus een augustus mama geworden!
Hoop dat het nu inmiddels wat beter met je gaat, en nog van harte met de geboorte van jullie zoon.

liefs nath

het gaat ondertussen wat beter. we hebben geluk dat we een rustig kindje hebben zodat ik veel kan rusten, en mijn man is nu nog 1,5 week vrij, dus in de middag op bed. Ook doet hij nu de nachtvoeding en ik de laatste. Zodat ik van ongeveer half 12 tot in de ochtend kan blijven liggen (afhankelijk van hoelaat Hessel zich meld). Heb hb is al aardig gestegen in 3 weken, dus mag niet lagen. Maar het is best wel pittig allemaal! Maar ik geniet erg van mn kleine man!

Ik heb 1 1/2 liter bloed verloren bij de eerste. Bij de tweede was alles gelukkig normaal. Moest bij de tweede wel in het ziekenhuis bevallen. En nu waarschijnlijk weer bij de derde.
De kraamverzorgster had het over Roosvisee verro, daar zit extra ijzer in en dat heb ik in de kraamweek gedronken, de eerste paar dagen voelde ik me wel slap. Daarna ging het beter.

Terug
Bovenaan