Wou saskia!!!! Ik zou me echt geen raad weten met het aanmaken van een forum, maar echt heel goed gedaan. En dan kun je tenminste dingen nazoeken ed.... en ook teruglezen als je aan het schrijven bent misschien....... ik weet niet of dat kan. Gaat die vergeetachtigheid na de bevalling ook weer weg?
Natuurlijk vind ik het leuk om na die tijd ook te blijven kletsen.... had vriendlief het gisteren nog over. Ik moest natuurlijk nog even het forum kijken voordat ik naar bed ging en er was reclame op de tv, hij dacht al dat als december straks voorbij was dat ik wel een stuk minder achter internet zou zitten..... geen forum meer.
Heb voor de mei t/m augustus meiden al een paar mailtjes in het verleden gestuurd naar jonge gezinnen. Eerst een berichtje bij de moderator van zwanger zijn, maar die kunnen het dus ook alleen doorgeven aan jonge ouders en voor de rest niets doen. Ze zijn bezig met een nieuw forum, maar wel sneu voor de meiden die in de tussentijd zijn uitgerekend, die kunnen niet zo kletsen zoals wij dat doen. Het is toch niet zoveel werk om een paar maanden aan te maken, maar ik weet ook helemaal niets van internet, dus misschien kan het wel niet.
Liefs Noah