Na de bevalling

A

Anoniem

Guest
Even een vraagje : Hebben jullie de intentie om na de bevalling nog een tijdje verder te schrijven op het forum ? Niet gelijk natuurlijk, maar na een poosje. Gewoon om ervaringen en moedertips uit te wisselen en om te kijken hoe het iedereen vergaat. Of willen jullie er na de bevalling mee stoppen ?

Groetjes
Bibi

he bibi
nee hoor we gaan gewoon even door toch is wel zo gezellig en anders ga je het zo missen
en zo kunnen we tips etc uitwisselen aan elkaar
nou ik mag vandaag of morgen bevallen en dan kom ik zeker wel terug hoor
gr liza

Ik vind t forum echt heel fijn om je ervaringen mee uit te wisselen maar ook gewoon om te kletsen... wel jammer dat " jonge gezinnen"   het zo slecht bijhoudt... (geen nieuwe onderwerpen voor de nieuwe uitgerekende mamma's en ook geen posts die je in t archief kan nalezen enz....)

Ik ben an beheerder van een voetbal forum waar we met een gezellige vrienden- kennissen groep op zitten... zal ik ook een forum maken voor ons? Laat maar weten, is niet zo heel erg moeilijk!

Dan kan je wel teruglezen en evt je post aanpassen ed..

Ha meiden,

Ik geloof niet dat ik hier weg zal blijven hoor. In het begin zal het wel iets minder zijn vanwege de drukte met nog een kindje er bij maar tis wel erg gezellig zo op het forum he. We kunnen elkaar misschien nog wel meer bijstaan na de bevalling met andere dingen. En gewoon leuk kletsen.

Groetjes Peet

Ik vind het juist gezellig om te blijven kletsen. Al zal het misschien wat minder vaak zijn, minder tijd als de andere 2 thuis rondlopen. Maar met de kleine alleen thuis lekker even op het forum moet wel lukken denk ik.
Ik ben ook benieuwd naar alle namen, bevallingsverhalen, babyverhalen etc.
Gr. Sonja

Ik ben even aan t klussen geweest en kijk eens wat jullie ervan vinden?

klik

ben benieuwd naar jullie reacties!

Wou saskia!!!! Ik zou me echt geen raad weten met het aanmaken van een forum, maar echt heel goed gedaan. En dan kun je tenminste dingen nazoeken ed.... en ook teruglezen als je aan het schrijven bent misschien....... ik weet niet of dat kan.     Gaat die vergeetachtigheid na de bevalling ook weer weg?

Natuurlijk vind ik het leuk om na die tijd ook te blijven kletsen.... had vriendlief het gisteren nog over.  Ik moest natuurlijk nog even het forum kijken voordat ik naar bed ging en er was reclame op de tv, hij dacht al dat als december straks voorbij was dat ik wel een stuk minder achter internet zou zitten..... geen forum meer.

Heb voor de mei t/m augustus meiden al een paar mailtjes in het verleden gestuurd naar jonge gezinnen. Eerst een berichtje bij de moderator van zwanger zijn, maar die kunnen het dus ook alleen doorgeven aan jonge ouders en voor de rest niets doen. Ze zijn bezig met een nieuw forum, maar wel sneu voor de meiden die in de tussentijd zijn uitgerekend, die kunnen niet zo kletsen zoals wij dat doen. Het is toch niet zoveel werk om een paar maanden aan te maken, maar ik weet ook helemaal niets van internet, dus misschien kan het wel niet.

Liefs Noah

jep, je kan dan gewoon terug lezen wie wat heeft gezegd tijdens het posten... erg makkelijk!

Als je weet hoe t moet is t niet moeilijk hoor! Heb ook al een forum voor een groepje voetbalfans gemaakt hahahaha...

Vind t wel leuk dus ik hoop dat er toch een aantal mensen zich aanmeld en lekker komt posten zo nu en dan...

Als je tips hebt voor onderwerpen hoor ik t wel he, weet nog niet zo goed wat er allemaal bij komt kijken met zo'n kleintje dus kan zijn dat ik wel even wat kan toevoegen met de onderwerpen enzo...

Terug
Bovenaan