Na de bevalling

@ weekee, t is idd wel leuk om t samen te doen ja... als je wil kan ik je wel mod maken?  2 x  admin kan helaas niet...

ik hoor t wel van je!

Zo bedoel ik het ook helemaal niet hoor. Ik bedoel...ik ben allang blij dat iemand een forum heeft aangemaakt. Hartstikke goed en als ik alleen lid kon zijn   vind ik dat ook al prima.

Ik weet alleen uit ervaring dat wanneer een forum goed loopt (en we gaan er natuurlijk vanuit dat we straks in grote getale daar gaan kletsen hihi) dan is het wel eens lastig om alles in je eentje te doen.

Dus je HOEFT uiteraard niks hoor meid. Je mag het ook eerst aanzien.

ik vat het helemaal niet verkeerd op, wees daar maar niet bang voor hoor! Ben eigenlijk wel blij met je aanbod. Lijkt me wel gezellig om dan samen het forum te " runnen"  

T gaat mij bovenal voor de lol die ik hier nu ook heb maar iemand moet soms even t forum opschonen en als je dat met z'n 2-en kan doen vind ik alleen maar fijn. Jij hebt die forum ervaring nu ook al dus graag!

Liefs, Sas

PS, wat vinden jullie? Zal ik de link van het forum  plaatsen op de december mamma's  hyves?

Gelukkig maar!!

Van MIJ mag het, maar ik wacht wel even af wat de andere dames vinden. Ben zelf niet zo regelmatig op de december Hyves te vinden, maar er zijn wel wat mensen die ik ervan ken.

PS: na mijn dagelijkse potje Mahjong registreer ik me even hoor!

Klaar alweer. Ik heb al even wat gepost, maar ik denk trouwens dat ik daar nog even verder mee wacht todat HIER iedereen is bevallen en we hier klaar zijn met kletsen. Nou ja klaar? Misschien dat iedereen dan mee over kan naar het nieuwe forum. Anders loopt het nu zo door elkaar.

Is inderdaad wel handig, anders weet ik helemaal niet meer wat nou waar is gepost en waar in moet reageren.....

Maare.... weekee.... ik weet nu al wel dat die bloemkoolschotel een aanrader is..

Liefs Noah

Terug
Bovenaan