Na de miskraam

<p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 12px; line-height: normal; font-family: Helvetica;"><span style="font-size: 12pt;">Kan iemand mij helpen en gerust stellen.. heb al zo vaak mijn verhaal gedaan alleen nog niet echt veel geholpen.. </span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 12px; line-height: normal; font-family: Helvetica;"><span style="font-size: 12pt;">ik heb 8 sep. Een miskraam gehad en dat duurde zo ongeveer 4 dagen en daarna was ik al schoon met negatieve test, alleen moest ik 6 okt ongesteld worden en ik weet dat het lang kan duren na een miskraam alleen is het nu al 18okt en nog geen menstruatie.. ik heb wel last van de volgende dingen </span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 12px; line-height: normal; font-family: Helvetica; min-height: 13.8px;"> </p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 12px; line-height: normal; font-family: Helvetica;"><span style="font-size: 12pt;">1 Buikkrampen </span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 12px; line-height: normal; font-family: Helvetica;"><span style="font-size: 12pt;">2 witte afscheiding / heel licht bruin?</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 12px; line-height: normal; font-family: Helvetica;"><span style="font-size: 12pt;">3 geen trek meer in dingen op sommige momenten van de dag</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 12px; line-height: normal; font-family: Helvetica;"><span style="font-size: 12pt;">4 moe moe moe moe </span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 12px; line-height: normal; font-family: Helvetica;"><span style="font-size: 12pt;">5 vaak moeten plassen</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 12px; line-height: normal; font-family: Helvetica;"><span style="font-size: 12pt;">6 moeite op de wc met de grote boodschap.... ( SORRYY) </span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 12px; line-height: normal; font-family: Helvetica;"><span style="font-size: 12pt;">7 erg last van onzuiverheden</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 12px; line-height: normal; font-family: Helvetica;"><span style="font-size: 12pt;">8 last in mijn onderrug  </span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 12px; line-height: normal; font-family: Helvetica; min-height: 13.8px;"> </p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 12px; line-height: normal; font-family: Helvetica;"><span style="font-size: 12pt;">Iemand die mij verder kan helpen en waarmee ik kan praten? </span></p><p> </p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 12px; line-height: normal; font-family: Helvetica;"><span style="font-size: 12pt;">??</span></p>

Ben je niet weer in verwachting? Hebben jullie na het vloeien onveilig gevreeen? Je hebt al een negatieve test in handen gehad dus het hcg hormoon lijkt uit je lichaam geweest te zijn. Misschien eens een testje doen weer? 

Het is inderdaad zo dat je menstruatie lang uit kan blijven na een miskraam. Sommige dames zijn na een paar weken weer ongesteld, bij andere dames duurt het echt veel langer voor het lichaam er weer klaar voor is. Er staan verhalen hier op het forum van dames bij we het wel 10 weken duurde.
Maar direct na een miskraam weer in verwachting raken kan ook. Dat is bij mij ook gebeurt.

Super bedankt voor je berichtje ninaapie! 
Wij hebben wel onveilig de “ klus “ gedaan zoals iedereen dat hier zegt Haha.. maar ben zo bang dat ik weer teleurgesteld raak zit erg te twijfelen om een test te doen... hoe voelde jij je voor dat je wist dat je zwanger was? 

Ik herken je verhaal. Op 9 september een miskraam gehad. Inmiddels alweer positief getest;)
Ik had ook last van Mn rug, moe, vaker plassen. 

Je kunt er maar op een manier achterkomen :) 

Goodluck! 

Dus wij lopen gelijk? Dat geeft me echt een fijn gevoel.. wanneer heb jij getest? Wil het vanavond doen maar hoeveel uur van te voren zou je niet meer plassen en drinken? 

We zullen dan inderdaad zo’n beetje gelijk lopen :)
Ik heb vorige week al getest. En afgelopen woensdag nog een keer, gewoon om nog even extra bevestiging te hebben en het knalde er vanaf ?
Jij kan nu gewoon elk moment testen hoor, wsch al genoeg hcg in je lichaam! Ik heb woensdag ook gewoon ergens overdag getest.
Dus, hup hup! Laat je het straks even weten? ;) Ik duim voor je! Hihi

Terug
Bovenaan