Na de miskraam

Hai Helene,
Ik voelde vrij weinig. Alleen wat rugpijn, droge ogen en buikkramp. Dus maar een testje gedaan en yep, heel licht streepje maar positief.
Ik zag dat je een test gedaan hebt en dat hij negatief was. Was het van clear blue toevallig? Hou er rekening mee dat die digitale testen meer hcg nodig hebben dan bijvoorbeeld de extra gevoelige dipsticks van sensitest of de kvk 2v5. Als je over een week de kwaaltjes nog hebt en er is nog geen menstruatie te bekennen, zou ik zeker nog eens testen.
Die van clear blue geven vaak pas later positief aan. 

Hey ninaapie,
ik had ook idd de digitale test, maar ik had zo veel symptomen dat ik het zo raar vond dat er stond “ niet zwanger “ maar ik begin nu te vloeien, is nog bruin maar heb me hoop opgegeven 

Balen zeg! Hopelijk volgende ronde succes. Al hoop ik stiekem voor je dat het wat oud bruin bloed is van een innesteling. ?

Haha ninaapie! 
Zou dat kunnen? Het is wel echt oud bruin ? anders dan anders in iedergeval.. vind trouwens wel op internet ( leer voor de volgende keer ) idd eerst met een andere zwangerschapstest testen ipv CLEAR BLUE digitaal, en ook vooral niet savonds testen, alleen later in de zwangerschap is dat beter betrouwbaar of je zwangerschap hormoon moet heel hoog zijn

Ben net wc geweest, maar op mijn mandverband zat echt minimaal oud bruin “ iets” en toen ik op de wc zat, was het wel echt bloed vgm met plassen?  

Zet je menstruatie normaal wel gelijk door? Is het dan gelijk rood zeg maar? Het zou zeker een innestelingsbloeding kunnen zijn. En inderdaad, volgende keer de clear bluetjes niet te snel pakken haha. Die zijn best ongevoelig. Als je menstruatie over een week nog niet echt overtuigend door heeft gezet, zou ik gewoon nog eens een testje wagen. Kruidvat 2 voor 5 euro bijvoorbeeld. Die zijn goed gevoelig. Bij ons hebben ze ze niet in de winkel dus ik bestel ze altijd in de webshop.

Terug
Bovenaan