na dik anderhalf jaar tog maar na gyneacoloog.... ENG!!!!!!!!!

Ha die Cenn,

Dank je voor je reactie.
Ook lief dat ik met je mag msn-en, mmm, alleen kan ik dat nog niet. Dat kan bijna niet in deze tijd he?! Zal het mijn man eens vragen of hij het erop kan zetten.
Het is inderdaad zo, dat gevoel alsof hun er met onze droom vandoor gaan. En ik vind eigenlijk dat ik er meer recht op heb... Erg he?
Ik weet wel dat het op dit moment erg heftig voelt en dat het wel een plekje krijgt, dat heb ik ook wel ervaren met andere vriendinnen, maar nu moet ik nog even klagen erover en dat kan dan heel mooi hier op het forum, want iedereen hier weet hoe het voelt. Jammer genoeg zijn er meer mensen die dit mee moeten maken...

Het gaat wel weer wat beter met me, alleen baal ook wel weer een beetje, want mijn vrije dag is bijna alweer om en ik heb werkelijk waar geen klap uitgevoerd. Soms kan je maar beter plannen maken voor je vrije dag, anders blijf  je maar in die dip.
Morgen weer werken en de rest van de week heb ik genoeg in de agenda staan, dus lekker weer wat afleiding.
En dat van die oogkleppen, dat vind ik wel een goeie, ga em gelijk vanavond proberen. Ga namelijk naar die vriendin....

Wanneer in april moet je naar de gyn? Wil graag met je meeleven.

Succes, Liefs, Britt

he britt..

en hoe gaat het met je? gisteravond overleefd? ik hoop dat het een btje goed met je gaat!!! dat soort bezoekjes kunnen soms erg pijnlijk zijn... ik weet nog dat mijn ene collega was bevallen en wij met de hele groep er heen gingen... waaronder nog 1die zwanger was... zag er zo tegen op..was bang om te gaan janken dat iedereen zou weten dak ook vd pil ben... iedereen heeft het babytje op de arm gehad ik niet... ze werd net in bedje gelegd... was er blij om..vond het bezoekje heeeel zwaar ondanks dat het een collega is waar ik ontzettend goed mee op kan schieten!!! zat de hele tijd te hopen dat ik weer na huis mocht... kon ik ff lekker uithuilen!!!!!
ik hoop voor je dat je man msn er wilt opzetten....en anders kun je ook mailen tog?
nou rustig aan daar!!!
liefs cenn

ow ben de helft vergeten.. hihih (zeef) !!!
en je moet je niet schamen voor je gedachtes of gevoelens hoor!!! denk dat iedereen hier die jaloersie kan begrijpen en het gevoel kent zichzelf het meer gegund hebt!!!
en ik moet 10 april na de gyn.... om half 10 volgens mij...
ik hou je op de hoogte
doei doei

Hoi meiden,
wat ben ik blij om te lezen hoe jullie je voelen. Ik schaam mij soms voor mijn gevoelens.
Vorige week zat ik er echt door heen. Heb huilend mijn schoonmoeder gebeld en die kwam meteen. We hebben een uur gepraat.
Ik slaap verder prima, maar ben zoooooo ontzettend moe. Ik ben teveel met zwanger worden bezig. We zijn net 2 keer naar de gyn geweest, en moet volgende maand weer terug komen. Op de echo was niets te zien (geen eitje)  en de samenlevingstest was ook niet goed gelukt. Ik heb blijkbaar mijn eisprong niet of al eerder gehad.

Bij mij zijn er ook steeds meer meiden zwanger. Op het werk heb ik vorige week 3 collega's verteld van onze kinderwens. Daar ben ik erg blij mee, want ze leefden allemaal mee afgelopen vrijdag. Vandaag werd ik weer geconfronteerd met "jij bent de volgende die aan de beurt is om zwanger te worden, schiet dat al eens op", slik, ik ben weggelopen en een andere collega viel in met iets van "je kunt misschien iemand kwetsen door dit te zeggen, je weet nooit of iemand al bezig is" Oke dacht ik bij mezelf, hebben mijn collega's gepraat ofzo?
Het wordt wel moeilijker om te reageren en om tegaan met je gevoelens op dat moment.
Ik zit ook niet meer lekker in mijn vel, zie het allemaal even niet meer zitten.
Maar ik moet sterk zijn, want je hebt er niets aan om overspannen te raken.
Ik kan ook niet meer genieten van de kleine dingen.
Was ik maar zwanger, dan viel er veel last van mijn schouders af.

Liefs van Gré, ronde 19, 28 jaar

he gre..

weet hoe je je voelt.. had het ook in het begin.. schaamte voor mn gedachtes en jaloersieen... niet nodig meid... zoals je leest heeft iedereen dat.. en helemaal als je wat langer bezig bent!!!! ben ook erg blij dak deze site heb ontdekt!!! zoveel herkenning en steun!!!! ook voor jou als je wilt mailen of msnen : cenn4you@hotmail.com   !!!!!
tis allemaal heel oneerlijk soms!!! idd probeer sterk te blijven,als je maar niet je gevoel/verdriet wegdrukt!!!! ff potje grienen kan soms erg opluchten!!! he meid heel veel sterkte,en ik hoop voor je dat je snel goed nieuws hebt!!!!

succes!!!

liefs cenn

Terug
Bovenaan