na donkere afscheiding, testen of ik nog zwanger ben????

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Ik heb nou al een paar dagen bruine afscheiding, en vandaag zelfs een paar druppels bloed verloren......
Geen krampen....maar wel een beetje de moed opgegeven...... heel moeilijk om nog positief te blijven......
Kan ik nu ook testen of ik nog zwanger ben dmv een test? Of is dat niet mogelijk?
Waarschijnlijk moet ik gewoon afwachten.........

Liefs Anna

PS:
(voor diegene die het graag willen weten:)
De VK zei vandaag dat je door stress GEEN MK kan krijgen!!!!

meis je kan gewoon testen hoor!! en ik zal voor je duimen!!

Nee stress kan geen miskraam veroorzaken. Het kindje is goed in aanleg of niet. Daar staan wij mama's (gelukkig) buiten.

Wanneer heb je een echo, misschien kan die eerder en kun je zien of het nog goed is.

Veel sterkte

gr mama van MD

Hoi,
Maar ik heb nu toch (mocht het wel fout zijn) het HCG hormoon nog in mijn lichaam? Dan komt er toch een positieve test uit?

20 juni ga ik pas naar de VK!
Errug lang wachten nog dus!!!!

Anna  

Jeetje, dat zijn onzekere dagen. Opzich een gunstig teken dat je geen pijn hebt en het bloed verlies beperkt is. Een zwschapstest haalt nu niets uit, omdat het niet aangeeft of  de  foetus  leeft. het geeft alleen aan dat je zwanger bent, en dat weet je al.
hoe lang ben je zwanger? vind het namelijk nog al lang tot de 20e. misschien dat je je hcgwaarde via een bloedtest bij de huisarts kunt laten nagaan, dan weet je in ieder geval of die op gezonde waarden zitten.
sterkte met  het verschrikkelijke wachten.
xxx Annette

Als ik het goed uitgerekend heb, ben ik nu in de 6e week.
20 juni zou ik dan (bijna) 9 weken zijn.......
Ja..lang wachten he?
Anna

Hoi Anna,

Wat een vervelende onzekere situatie heb jij zeg.
Ik hoop dat je snel, een positieve, uitslag krijg.

Een zw.test haald idd niets uit. Het kan zolang er een embryo (of foetus) in je zit een positieve uitslag geven ook als het niet meer leeft. Je lichaam "denkt" dan nog  steeds dat je zwanger bent.

Ik heb vorig jaar April  een miskraam gehad met 6wkn + 2 dgn. Met 6 wkn had ik nog een vette streep en een dag later begon ik met vloeien en weer een dag later verloor ik het vruchtje.

In onzekerheid zitten tot de 20ste zou ik persoonlijk niet uithouden. Ik zou aandringen op een eerdere echo. Je bent nu 6 wkn, het hartje zou nu ieder moment kunnen beginnen met kloppen. Ik zou om een echo vragen als ik jou was, volgende week ongeveer. Dan ben je 7 wkn en dan zie je zeker weten iets.

Heel veel sterkte en succes met wachten.
We horen het wel van je.

Kruimel

nu een test doen dat geeft gewoon een positieve uitslag omdat het hcg hormoon nog in je zit en dat duurt even voordat het uit je lichaam is indien je een mk gehad hebt.
ze kunnen het testen door je bloed af te nemen en je hcg te meten. dan twee dagen later weer en dan kijken of het hcg hormoon omhoog is gegaan.

als het hetzelfde blijft ontwikkeld je kindje zich niet, is he tomhoog gegaan dan is het goed.

ik zou gewoon kijken of je niet al een echo kunt laten maken. of zo'n bloedtest. dan weet je iig of het goed zit.

Terug
Bovenaan