na een buitenbaarmoedelijke zwangerschap gelukkig weer zwanger!!!!!

hoi onwijs gefeliciteerd met dit goede nieuws hoop dat alles goed gaat   groetjes ingrid

Hallo,

Goed nieuws hoort iedereen natuurlijk altijd graag! Ga er maar lekker van genieten!

Van Harte Gefeliciteerd!

Groetjes,
mv Tijs

GOED GEDAAN!!!!!!!!

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en ga er lekker van genieten meid!!!

GEFELICITEERD!!!!!!!!
Helemaal super, wat een fijn bericht!!
ik zelf heb nu twee maanden geleden ook een buiten baarmoederlijke zwangerschap gehad waarbij de linker eilieder is weg gehaald. je berichtje geeft me weer veel moet. ik zelf twijfel nog steeds wel eens aan mijn lichaam maar ben blij te horen dat het toch kan.  
ik hoop dat  alles goed gaat en dat je een wolk van  een kindje vast mag houden.
liefs nimfje  

Gefeliciteerd!
ik hoop voor je dat het deze keer helemaal goed gaat!
Geniet er van!

Jacqy

Hoi meiden allemaal bedankt voor de lieve reacties!!

En nymfje ik was ook super onzeker hoor ik dacht nu gaat het pas echt lang duren en mischien wel helemaal niet meer.
Maar de gyneceloog had me al wel gezegt dat het niet hoefde uit te maken om met 1 eileider weer zwanger te raken maar toch had ik ook gevoelens van jaaa dan zal je zien dat het allemaal lang gaat duren.
Ik heb wel een zoontje van bijna drie en ik denk nu zelf ook dat hij mischien ook door de goede eileider is gegaan die andere is mischien altijd wel vernauwd geweest.
Ik moet nu wel aankomende woensdag voor een echo om te kijken waar het vruchtje zit en of het wel door de eileider heen is gegaan dat vind ik wel een beetje eng hoor hoop zo dat het goed zit maar me gevoel is wel heel goed en dat had ik bij de andere zwangerschap niet ik voelde eigelijk gelijk dat het mis was was ook gelijk doodmoe en voelde me zo rot.
Nu niet ik voel me toppie en ik hoop echt dat het ook zo blijft en ik hoop voor jullie ook dat het snel raak is en nymfje geef de moed niet op vooral veel klussen in de vruchtbare dagen heb ik ook nu gedaan 2x per dag hahahahaha!!!!!
Het heeft wel wat geholpen denk ik
Groetjes Dessie

Hi Dessie,
Ik heb het zelfde allemaal wel gehoord van dan het niet hoeft uit te maken of je nu een of twee eileiders hebt maar toch je hebt er niet voor niets twee. Dus was deze  maand begonnen met ovulatietesten  om te kijken of en wanneer ik  mijn eisprong had.
Nu had ik 5 aug twee ongeveer even  dikke lijntje dus nu hoop ik dat dat een eisprong was en dat het dus deze  maand al raak is maar ik denk het niet heb nu al het idee dan ik ongi moet worden.
Maar ik ben blij te horen dat het dus niet echt heel lang hoeft te duren.
Hoe lang duurde het de vorige keren bij jullie dan dat je zwanger was is het nu ongeveer even snel?

Veel sterkte woensdag (en de dagen ervoor ) en ik hoop voor je dat nu alles op z'n plek zit en je een gezonde zwangerschap hebt.
lief nimfje

Hoi nimfje,
Ik snap het ook best hoor dat je er onzeker over bent ik had namelijk precies hetzelfde en bij me vorige zwangerschappen heb ik beide keren er 5 maanden over gedaan nu dus drie!!
En ik had de vorige maand zoiets van owwww ik voel dat ik ongi ga worden en toen bleek het dus raak te zijn terwijl die maand ervoor had ik zoiets van ik ben zwanger zere borsten en raar humeur en toen werd ik dus vet ongi!!!
Het zegt allemaal niets.
Ik hoop dat ik jouw ook snel kan feliciteren!!!
Groetjes Dessie

Terug
Bovenaan