Hallo meiden,
Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben mama22 en ben sinds febr. dit jaar gestopt met de pil. Voor mijn gevoel is dat al vrij lang, maar ik weet ook dat er meiden zijn, zoals jullie, die al veel langer bezig zijn (16 rondes!!!!! Jeetje). Jullie zullen dus ook wel denken van wat doet zij hier, maar ook ik ben naar de HA geweest afgelopen week.
Ik heb namelijk heel sterk het gevoel dat ik links geen eisprong heb. Rechts voel ik hem heel duidelijk en vaak doet het ook heel veel zeer, maar links voel ik niets.
Afgelopen maand heb ik op vakantie een ovu test gedaan en deze was positief, dat was dan ook wel te voelen, maar helaas werd ik ongi.
Ik was zo teleurgesteld dat het tijdens vakantie niet was gelukt dat ik had besloten om naar de HA te gaan.
Ook voor mij was dit een hele stap. Ik had die man nog nooit gezien (ik zit er pas 2 jaar en in die 2 jaar is hij ziek geweest) en ik had nog nooit een inwendig onderzoek of iets dergelijks gehad.
Hiervoor wilde ik dus ook naar de HA. Ik wilde dat hij eens een kijkje nam of alles wel in orde was daarbeneden.....voor zover hij wat kan zien.
Ik dus vol zenuwen samen met mijn vriend (hij moest mee, we willen tenslotte samen een kindje) naar de HA.
Aangezien ik wist dat ze na 1 jaar pas actie willen ondernemen, had ik dus een klein leugentje voor eigen bestwil. Ik vertelde dan ook dat wij sinds sept. 2007 al bezig waren ipv febr. 2007.
Ik had mijn verhaal nog niet verteld of meneer begon al een verwijskaartje te typen. Ondertussen stelde hij nog wat vragen en begon hij op een lachterige, maar leuke manier te vertellen dat nu niet meer alleen de vrouw voor onderzoek hoeft, maar nu ook de mannen meteen mee mogen doen. Hij stelde mij echt op mijn gemak (tenminste voor mijn gevoel). Hij wenste ons dan ook veel succes en hoopte dat hij over een tijdje in het wiegje mocht komen kijken.
Hij stelde hier en daar wel wat vraagjes over ons werk, ons sexleven (of dit wel actief was) en over mijn menstruatiecyclus.
Over 2 weekjes is het voor ons dan zover. Dan mogen wij naar het ziekenhuis en komen we er hopelijk snel achter of alles goed is.
Jeetje het is alweer een heel verhaal geworden, maar ik hoop wel dat jullie hier een beetje begrip voor hebben. Ik zou het fijn vinden als ik hier mag blijven meekletsen en ervaringen kan en mag uitwisselen over de mm.
Ik wens jullie allemaal heel veel succes!!!!!!!!!!
Groetjes mama22 (inmiddels 23)