A
Anoniem
Guest
na lang denken hebben we besloten om na onze tweeling weer gaan proberen om zwanger te worden.
ik voel me echt opgelucht na de beslissing.
onze meiden( eeneiig) worden feb 4 jaar.
ze zeggen dat de kans op nog een tweeling niet heel groot is, maar we hebben genoeg mensen gesproken die twee tweeling hebben of mensen kennen met twee tweelingen.
ik ben zelf ook tweeling en mijn moeder is ook 2x zijn zwanger geweest van een meerling.
nu ben ik op het punt dat ik denk dat ik het ook wel aan kan.
begin okt heb ik antibiotica keur gehad, dus is de pil niet veilig.
zondag ben ik met de strip gestopt omdat ik misselijk werd na mijn 3e kop thee( werd ik bij eerste zwangerschap ook) een mijn ontlasting is veranderd( had ik toen ook) en had een ochtend een vlaag van misselijkheid. ben nu dus heeeeeel benieuwd.
ik voel me echt opgelucht na de beslissing.
onze meiden( eeneiig) worden feb 4 jaar.
ze zeggen dat de kans op nog een tweeling niet heel groot is, maar we hebben genoeg mensen gesproken die twee tweeling hebben of mensen kennen met twee tweelingen.
ik ben zelf ook tweeling en mijn moeder is ook 2x zijn zwanger geweest van een meerling.
nu ben ik op het punt dat ik denk dat ik het ook wel aan kan.
begin okt heb ik antibiotica keur gehad, dus is de pil niet veilig.
zondag ben ik met de strip gestopt omdat ik misselijk werd na mijn 3e kop thee( werd ik bij eerste zwangerschap ook) een mijn ontlasting is veranderd( had ik toen ook) en had een ochtend een vlaag van misselijkheid. ben nu dus heeeeeel benieuwd.