na een tweeling, er weer voor gaan

het wordt echt wel spannend, ben nog steeds niet ongi!! ik heb ook nog geen hoofdpijn,wat ik normaal dag voor ik ongi moet worden heb.
vanmorgen stond ik met mijn onderbuik tegen het aanrecht en dat was gevoeling. ook heb ik rare kribbels in mijn borsten gehad en was ook weer heel even misselijk na een bakkie thee.
heb vanmiddag vast een test in huis gehaald, wil wachten tot zondag maar weet niet of dat lukt. ik schrok wel bij de apotheek toen ik test wilde kopen, mijn zusje was er ook net even. gelukkig was ze me net voor anders had ze me met test gezien.

de test mag nog even in de kast blijven liggen. ben vannacht ongesteld geworden.
wel een dubbel gevoel. ik zou super blij zijn geweest. maar ik vind het ook wel een prettig idee dat ik echt eerst met de pil gestopt ben en van het begin foliumzuur heb geslikt.
bij mijn eerste zwangerschap zijn we april gestopt met de pil en was ik eind juni zwanger. dus we gaan er nu met veel plezier echt voor!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ook ik ben een moeder van een bijna 2-jarige eeneiige tweeling. En ook mijn man en ik hebben besloten nog voor een 3e te gaan. Tegen ons is gezegd dat eeneiig echt puur toeval is en de kans dat dat nog een keer gebeurd net zo groot is als bij ieder ander. Nu afwachten wanneer het raak is bij ons...

Terug
Bovenaan