na eisprong witte afscheiding???

hoi meiden,

is het normaal dat je na je eisprog witte afscheiding hebt, of betekend dat altijd een slecht teken??

dit is nu al ongeveer de 18 de ronde!  heb vijandig slijm (hoge zuurgraad)..krijg ik spoelingen voor.

groetjes kleintje

@ Kleintje,

Ik heb nl het zelfde, naar me vruchtbare periode ook witte afscheiding. Dit heb ik voorgelegd op een ander forum babbybrabbel.nl ( staat een heel topic onder zwanger worden ; wit slijm vraagje(moet je maar ff checken), en volgens die meiden zou het best zo kunnen zijn dat het een soort van innesteling is, je baarmoeder is behoorlijk aan het werk nu. ( sorry voor de vage omschrijving)
Ik heb er ook pijnlijke borsten, tepels, opgeblazen gevoel, steken links onder in me buik, rugpijn, en veel plassen.
Ik weet niet of jij ook van deze symtonen hebt?
Ik weet dan ook nog niet of ik zwanger ben, voel me wel zo NOD 6 jan, maar je lichaam kan je ook voor de gek houden.

Als ik jouw was zal ik maar ff een testje kopen!

Succes.!

hoi jeannette..

ja maar ik zit nu pas echt net na mijn eisprong, maandag of dinsdag is mijn eisprong geweest en dat weet

ik ook zeker.. en ik heb nu dus wat dikkere witte atscheiding..

dus testen heeft voor mij echt nog geen zin.ik moet zeker nog anderhalve week wachten.

ik heb namelijk wel eens gelezen dat als je na je eisprong wiite afscheiding hebt dat dit dan het afgestorven eitje is wat er uit komt, en dat je dan dus al kunt weten niet zwanger te zijn.

maar ik weet niet of dat nou altijd zo is, of dat er ook meiden zijn die zwanger waren en ook vanaf 2 a 3 dagen na de eisprong witte afscheidig hadden..

alvast bedankt!

kus kleintje.

ha Kleintje,heb ik nog nooit gehoord dat die witte afscheiding teken kan zijn van afgestorven eitje.
Ik heb trouwens nooit last van afscheiding gehad na eisprong.Maar iedereen is anders natuurlijk

Hoe gaat het met spoelen? Ik heb dat ook moeten doen, totaal 9 maanden ofzo. Op zich zo gedaan, maar het is niet echt spontaan natuurlijk.

hee bieb!!

super voor je dat je zwanger bent, en ja het werd ook wel tijd he!

ons geduld is lang genoeg op de proef gesteld, vind ik!

ik hoop dat je een prachtige zwangerschap hebt.

ja ik ben nog steeds aan het spoelen, is zeker niet spontaan meer.

je moet gewoon afspreken hoe laat je een potje wil gaan sexen!

nou ja alles voor het goede doel.

ik hoop dat het niet gelijk een slecht teken is die witte afscheiding, dan heb ik tenminste nog iets hoop.

we zien wel weer..

kus kleintje

he meis!!!

Ik had meteen na mijn eisprong vorig jaar november extra afscheiding...........en dat is de hele zwangerschap zo gebleven...................ik was dus wel zwanger, van die dode eicelletjes heb ik nog nooit gehoord hoor.
Het is algemeen bekend dat je tijdens je zwangerschap meer afscheiding kunt hebben.

Dus ik hoop voor jou gewoon weer het beste, wordt wel eens tijd.........zucht.
Ik had trouwens daags na mijn eisprong al klachten die wezen op een zwangerschap dus je kunt het wel heel snel doorhebben.........

Nogmaals, ik duim weer vrolijk voor je!!

Dikke kus!

Terug
Bovenaan