na eisprong witte afscheiding???

Ik heb eigenlijk altijd last van witte afscheiding. Dus niet alleen na mn eisprong.
Ik heb juist het idee dat ik meer afscheiding heb in de weken voor mn eisprong. Ik weet niet wat normaal is.
Voodat we bezig waren met een kindje had ik ook al veel afscheiding en tijdens mm zwangerschap was het zo erg dat ik het er gewoon uit voelde vloeien (sorry, lekker onsmakelijk!)

Hai hai,

Ik heb nu een paar dagen geleden mn ovulatie gehad en ik heb ook last van witte en wat dikkere afscheiding. Ik heb juist gelezen dat dit zo is na de ovulatie omdat je dan niet meer in je vruchtbare periode zit en de afscheiding een soort 'blokkade' vormt voor zaadcellen. Ik merk altijd wel dat ik een paar dagen voor mn ongi helemaal geen afscheiding meer heb, dan weet ik ook dat ik ongi ga worden.  

Het is trouwens fijn dat zwangeren (of die al een kleine hebben)  ook reageren op het 'zwanger worden' forum, ik vind 't wel fijn dat zij ook hun ervaringen vertellen. Geeft me wel weer goeie hoop om te horen dat je dan juist misschien zwanger kan zijn

Wish

Terug
Bovenaan