A
Anoniem
Guest
Hallo meiden,
Ik ben Randy en ben 25 jaar, vorig jaar in juli was het dan zover, na 8 maanden hadden we eindelijk een positieve test in onze handen.....EN WAT WAREN WE BLIJ!!!!!
ik had een voorspoedige zwangerschap, niet misselijk, alleen een beetje moe.
De termijnecho met 12 weken en 4dagen was helemaal geweldig alles leek erop en eraan te zitten, dus het kon niet meer stuk......althans dat dachten wij....
.....9 november 2006 een datum om nooit meer te vergeten ....we hadden de 20 weken echo (ik was 20 weken en 3 dgn zwanger) ze legden ons uit dat ze nu eventuele afwijkingen konden zien en of we ze dan ook wilden weten, ja tuurlijk wilden we dit, we zouden dan willen weten wat ons te wachten staat.
Ons leven stond binnen 10 minuten op z'n kop....ons kindje zou de ergste vorm van Spina Bifida hebben (open ruggetje) en niet levens vatbaar zijn.
We zaten gelijk in en medische cirkel, naar een academisch ziekenhuis etc etc...en toen de moeilijkste beslissing van ons leven....1. de zwangerschap uitdragen het kindje ter wereld laten komen, het zou dan 3 dgn leven met heel erg veel pijn...of....2. de zwangerschap afbreken, het zou geen pijn hebben en rustig inslapen.
Voor ons was dit geen keuze, we konden het kindje het niet aandoen zoveel pijn te hebben.
Op 16 november ben ik ingeleid en op 18 november is onze dochter geboren, Ninthe*, ze heeft een uurtje mogen leven en was 24 cm en 385 gram.
Na een hele moeilijke periode, met 10 weken bloeden, ben ik afgelopen dinsdag nog gecurreteerd, en hebben we eindelijk de uitslagen van de obductie binnen (sectie op haar lichaampje) en er waren gelukkig niet meerdere factoren aan de hand.
We hebben dus vanaf 6 februari weer groen licht.....dan slik ik 4 weken foliumzuur....en mogen we er dus weer voor gaan.
Meiden ik hoop dat we allemaal snel zwanger mogen worden, Ninthe* blijft voor altijd in ons hart...we missen haar iedere seconde van de dag....toch hopen we een gezond kindje te mogen ontvangen en dat hij/zij de kijk op de toekomst iets kan vermakkelijken.
Liefs Randy