quote: sjana1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-06-2007 17:04:47&apos
);
quote: lennyb schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-06-2007 19:34:15&apos
);
nou ja deze vraag zegt genoeg ik wil graag ff weten of er een minium tijd is die je in acht moet nemen na de bevalling voordat je weer mag sexen,ik dacht zelf 6 weken maar me vriendin heeft het nu na 10 dagen met succes geprobeerd,met hechtingen! moet zelf nog 2 weken voor de bevalling maar wil het gewoon alvast weten! bedankt alvast! GROETJES
ik denk dat je vriendin gewoon een stoer verhaal ophangt....
haha dat denk ik ook
Het duurt zoiezo rond de 3 weken voordat je baarmoeder weer gesloten is als je daarvoor seks hebt (als is het met condoom) heb je grote kans op infecties en daar zit je echt niet op te wachten.
VK's houden meestal 6 weken aan en dat is ook echt verstandig om op te volgen, want wat als er een hechting was gescheurd of geknapt dan had ze de poppen aan het dansen gehad, erg onverstandig, zoiezo wie kan er nu niet even zonder (erg zielig als je het mij vraagt)
Investeer eerst even maar wat tijd in jezelf, en je genezing, lichamelijk EN geestelijk als ik vrouwen zo vroeg na de bevalling seks zie hebben (of beter gezegd lees dat ze dat hebben) denk ik altijd bij mezelf; zo die moet wel erg onzeker zijn en probeert haar man tevreden te houden ofzo. Als je echt zeker van jezelf bent en jezelf het beste gunt, dan gun je jezelf een goed genezingsproces!