Na hoelang over op zwangerschapskleding?

Dag dames,
Ik ben erg nieuwsgierig naar de eerste (zichtbare) tekenen van het zwanger zijn! Is er bij jullie al 'iets' te zien? Ik heb het idee dat ik al een klein buikje begin te krijgen. (Misschien wat opgezette darmen?)
Ik ben erg benieuwd!

Liefs,
Lotje (1e zwangerschap, ongeveer 9 wkn)

Bij mijn eerste zwangerschap ben ik rond de 12 wkn mijn eerste zwangerschapsbroek gaan kopen, bij de tweede had ik al met 8 wkn een zwangerschapsbroek aan: er is me vertelt dat het bij een tweede vaak sneller gaat, omdat je buikspieren bij de eerste zwangerschap flink zijn uitgerekt en de tweede keer onder invloed van de hormonen al snel gaan "hangen", alsof ze weten wat de bedoeling is of zo.
Nu ben ik zwanger van de 3e, en ik merk dat al mijn broeken al strakker gaan zitten. Het is nog niet heel oncomfortabel of zo, maar ik weet niet of ik die 8 wkn weer ga halen.

Hier ook al een heus buikje hoor. Dit is natuurlijk wel mij   tweede dus dat scheelt wel. Bij Ruben kon ik met 10 weken al mijn broeken niet meer dicht. Nu heb ik vorige week al een positiebroek gekocht en hij zat heerlijk.
Als ik mijn gewone broeken aan heb dan heb ik na een paar uurtjes al last van mijn buik.

Hallo allemaal,

Ik ben nu 10 weken zwanger van de eerste, maar ik merk wel dat mn broeken toch behoorlijk strak zitten (heb voornamelijk heup spijkerbroeken), dus het knoopje gaat af en toe wel even open. denk dat ik over een weekje ofzo toch wel gewoon een lekker comfortabele zwangerschapsbroek ga kopen. Al was het alleen maar om thuis in rond te  lopen op mn vrije dag.

groetjes Jen

hoi hoi meiden,

hier ook een dikke zwanger.. hihi
vandaag 8w+1
ik ben eigenlijk te ziek om gewone kleren te dragen.. spug me helemaal rot..
dus draag ik nu nog lekker veel huisbroeken.. maar ik denk dat ik alwel snel over tegaan op zwangerschapsbroeken...
dwz dat als ik me lekker genoeg voel ik mijn positie kleren van 2006 te pakkken..

liefs Annemieke

Ik merk tijdens deze zwangerschap ook dat het duidelijk sneller gaat, ben nu 6,5 week zwanger en mijn broek zit nu al strak. Tijdens de vorige zwangerschap kon ik dezelfe broek tot 15 weken aan (en ik zit nu nog enkele kilo's onder mijn gewicht van toen).

Terug
Bovenaan