Na hoelang over op zwangerschapskleding?

Mijn "gewone" spijkerbroek zit echt niet lekker meer. Maar misschien meer door mijn darmen dan door iets anders. Ik wacht nog even met een zwangerschapsbroek tot volgende week, na een eerste echo.

Ik wou vorige week wel eens even kijken, naar zwangerschapsbroeken. Maar ik was echt bang dat ik een bekende tegen zou komen. Stond een beetje om me heen te kijken, raar gevoel!

Groetjes,
Es_ter

Sommige broeken zitten mij toch inderdaad niet lekker meer, andere nog wel.
Ik ben heel benieuwd hoe lang het duurt voordat ik toch ook voor positiekleding ga shoppen. Ik ben voor mijn werk gekleed in uniform, gelukkig hebben we ook voor het uniform een positiebroek.

We gaan het wel merken, s'avonds heb ik echt de knoop van mijn broek los, dat zit echt niet fijn meer.

Gr. Alice

Hallo allemaal,

Het is echt heel verschillend hoor!
Bij mijn 1e zwangerschap hoefde ik pas na ong. 20 weken mijn 1e zwangerschapskleding aan te doen. Terwijl de kleine na 40 weken toch echt 9 pond woog, ha, ha. En de verloskundigen dachten dat ik een 7 ponder zou krijgen.

De 2e zwangerschap was het denk ik rond de 16 weken en ik hoop dat nu ook weer. Ik ben nu 7 weken en 3 dagen zwanger en ik pas mijn eigen kleding nog zonder problemen. Alleen die bh's, die mochten meteen wel groter.......

Het ligt er ook aan of je ontzettend veel vruchtwater hebt en je makkelijk uitzet.Of je lang bent of niet.  Ik had voldoende vruchtwater en beide kindjes waren zwaar zat (9 en 8 pond) terwijl ik slechts 10 kilo aan kwam. En ik ben lang, dus konden ze bij mij de lengte in,ipv vooruit de buik naar voren.

Groetjes Ikke

Wat grappig om al die verschillen zo te horen!
Voor mij is het de eerste x dus was nogal nieuwsgierig.
Denk dat het nog wel even duurt voordat het 'echte' buikje te zien is.

Liefs

Hoi,
ben nu ongeveer 10 weken zwanger en ik moet zeggen dat ik het al goed kan merken dat ik aan het groeien ben hahahaha, alles zit strakker en ik voel me het beste in een joggingsbroek of iets anders dat niet zo strak om me buik zit...het is bijna niet meer mogelijk om het te verbergen maar ik moet nog even volhouden...haha
Misschien dat ik rond de 12 weken zwangerschapskleren ga halen...lijkt me echt leuk !!
Groetjes !

Ook bij mij beginnen m'n broeken erg strak te zitten, gelukkig heb ik aardig wat jurkjes en rokjes in m'n kast hangen, waar ik het nu maar even mee doe. Ik ben op het moment 10 weken zwanger van mijn 1e. Afgelopen maandag weer een echo gehad en de verloskundige vertelde dat het toch echt al mijn baarmoeder is die boven het schaambeen uitkomt. Ga dit weekend toch maar vast kijken voor een wat comfortabelere broek....

Terug
Bovenaan