Na hoeveel dpo positieve test?

<p>Hi dames,</p><p>Ik weet het.. voor NOD is het niet verstandig om te testen omdat de hoeveelheid hcg nog minimum kan zijn.</p><p>Helaas kon ik het zonet niet laten, nadat ik toevallig nog een early zwangerschapstest in de kast zag liggen.Vandaag is mijn 9 dpo en ik verwacht ik a.s. dinsdag mijn NOD..</p><p>Nu ben ik benieuwd na hoeveel dagen dpo jullie (de dames die zwanger zijn) positief zijn getest? Of zijn hier ook dames die voor NOD negatief zijn getest en daarna wel positief?</p><p>Dit is voor mij inmiddels ronde 3 en elke keer raak ik zó teleurgesteld.</p><p>Ik lees graag jullie ervaringen. Liefs.</p>
 
Als je het kunt, zou ik echt wachten tot je overtijd bent! Als je precies je cyclus weet. Dit wordt ook overal aangeraden! Je kunt anders ook teleurgesteld raken door een positieve test en daarna toch je menstruatie krijgen terwijl wanneer je niet had getest, je gewoon een menstruatie zou zijn omdat het dan ook nog vaak mis.
Als je ke cyclus niet precies weet, kun je 1x per 2 dagen eventueel testen want het kan wel echt dat je pas paar dagen laten positief test
 
Ik testte 8dpo al positief, maar ik besef me ten zeerste dat dit heel uitzonderlijk is. Het beste is natuurlijk om tot minimaal 12dpo te wachten. Veel succes!
 
Ik testte 8 dagen voor nod positief (hele lichte streep, 4 dagen voor nod echt een dikke donkere). Maar idd, het kan natuurlijk alsnog misgaan!
 
Ik zou testen voor nod niet aanraden maar hier nog zo een test junkie hoor ;).
in juli teste ik op nod dag positief, half uur later ongesteld geworden! Erg teleurstellend. Ik had enorm pijn aan me tepels toen dus wist dat er iets moest zijn. Ik nam me voor om echt niet meer te testen na me nod. (Hahaha yeah right)
15 aug voor laatst ongesteld geweest denk 29 of 30ste me ovu en ik teste 7 sept al heeeeel vaag positief. Veels te vroeg getest natuurlijk en ik wist in me achterhoofd dat er nog van alles zou kunnen gebeuren, 600 vage lichte testen verder eindelijk op 13 sept een knal test! 
dus het kan wel, maar kan ook erg onzeker maken hoor...
 
[quote quote=10497542]Als je het kunt, zou ik echt wachten tot je overtijd bent! Als je precies je cyclus weet. Dit wordt ook overal aangeraden! Je kunt anders ook teleurgesteld raken door een positieve test en daarna toch je menstruatie krijgen terwijl wanneer je niet had getest, je gewoon een menstruatie zou zijn omdat het dan ook nog vaak mis. Als je ke cyclus niet precies weet, kun je 1x per 2 dagen eventueel testen want het kan wel echt dat je pas paar dagen laten positief test[/quote]
@Gebruiker10343566: Je hebt helemaal gelijk! Ik weet 100% zeker dat ik inmiddels 10 dpo ben vandaag, aangezien ik vorige week mijn eisprong goed voelde. Daarbij had ik ook positieve ovu testen. 
Ik heb mezelf nu beloofd dat ik pas weer ga testen wanneer ik overtijd ben. Ik blijf hoop hebben!
 
Terug
Bovenaan