Na hoeveel dpo positieve test?

[quote quote=10497544]Ik testte op 8 dpo negatief en op 10 dpo positief met een hele lichte streep. 11 dpo een iets donkerdere streep en positief op de clearblue digitale test ?[/quote]
Ah, zo kan het ook indd! Ik ben vandaag 10 dpo, maar heb mezelf beloofd om voor NOD niet meer te testen. Ik ben na gisteren al best teleurgesteld en wil me niet weer zo rot voelen. 
 
[quote quote=10497631]Ik zou testen voor nod niet aanraden maar hier nog zo een test junkie hoor ;). in juli teste ik op nod dag positief, half uur later ongesteld geworden! Erg teleurstellend. Ik had enorm pijn aan me tepels toen dus wist dat er iets moest zijn. Ik nam me voor om echt niet meer te testen na me nod. (Hahaha yeah right) 15 aug voor laatst ongesteld geweest denk 29 of 30ste me ovu en ik teste 7 sept al heeeeel vaag positief. Veels te vroeg getest natuurlijk en ik wist in me achterhoofd dat er nog van alles zou kunnen gebeuren, 600 vage lichte testen verder eindelijk op 13 sept een knal test! dus het kan wel, maar kan ook erg onzeker maken hoor…[/quote]
Ah, bijzonder zeg! En ja, het kan inderdaad. Lees ook dat het per vrouw weer enorm verschilt. Ikzelf denk dat ik gewoon ongie word, ik voel niks namelijk en heb totaal geen symptomen. Daarnaast was de early test gisteren ook zo negatief als wat.
Op naar de volgende ronde maar weer!
 
Ik heb gisteren op 10dpo voor het eerst getest (maar vanwege mijn korte cyclus is dat ook de dag dat ik ongesteld moest worden) en dat was met de extra gevoelige dipstick van sensitest (6 dagen) héél licht positief. De vroege test van de action (4 dagen) was nog negatief. Toen heb ik de extra vroege van CB gedaan en die gaf gewoon zwanger aan. Vandaag nog eens getest met een van de action en vandaag wel positief. 
 
[quote quote=10498297]Ik heb gisteren op 10dpo voor het eerst getest (maar vanwege mijn korte cyclus is dat ook de dag dat ik ongesteld moest worden) en dat was met de extra gevoelige dipstick van sensitest (6 dagen) héél licht positief. De vroege test van de action (4 dagen) was nog negatief. Toen heb ik de extra vroege van CB gedaan en die gaf gewoon zwanger aan. Vandaag nog eens getest met een van de action en vandaag wel positief.[/quote]
Ah, gefeliciteerd Nina! Ik wens je een gezonde en voldragen zwanger toe :)
Ik heb vandaag mijn NOD en nog geen ongie te bekennen. Had afgelopen 3 dagen wel hele erge menstruatiepijn en rommelende darmen, maar denk nog steeds gewoon ongesteld te worden.
Ik heb mezelf beloofd om pas donderdag te testen, dan is het 2 dagen na mijn NOD. 
Fingers crossed! 
 
Ik had op 10 dpo 2x een knaltest van verschillende merken. Achteraf niet handig om zo vroeg te testen. Nu zit in spanning af te wachten wat er gaat gebeurd. Ik heb menstruatie achtige klachten nu. 
 
Hey fiedje    Wij zitten opdezelfde NOD, ale ongeveer toch. 2dagenovertijd. Heb met vandaag erbij al vier dagen orgi kramp maar tikkeltje anders en 3 negatieve testen.  Nog nooit meegemaakt wat ik voel in mijn onderbuik.  Ik ga ook donderdag terug testen.    Hoop voor jou op goed nieuws!  
 
Terug
Bovenaan