na hoeveel maanden..

Hey

Ik ben echt precies na een jaar baarde huisarts gestapt en zit nu dus ook in de medische molen. Wel heb ik na een paar maanden proberen al een gesprek met mijn huisarts gehad, misschien ook een idee?

X

Hadden de dames die in de medische molen zitten ook klachten? Hoe oud zijn jullie? Hebben jullie ook langtijdig de pil geslikt?

Hoi

Ik ben 33, heb 2 kinderen die meteen in de eerste maanden in aantocht waren. Nu bezig voor de 3de en ik heb ineens heel lange cyclussen, 58dg, 35dg, 52dg en zit nu op dag 19. Ik heb nu de laatste keer 3 jaar de pil geslikt.
Door die lange cyclussen heb ik geen goede eisprong, eigenlijk de afgelopen maanden helemaal geen eisprong gehad, dit wist ik doordat ik continu ovutesten gebruikte.

Er kunnen verschillende redenen zijn voor dat je niet zwanger raakt. Of je hebt geen goede eisprong, of het zaad van je man is niet optimaal, of je hebt lange cyclussen waardoor je eisprong op een ander moment is dan je denkt of...of...of....Er zijn zoveel redenen.
Er zijn meer dames hier die allemaal weer een andere reden hebben dat zij niet zwanger worden.

Succes!!

hi,

zelf ben ik toen met iets van 9 maanden naar de huisarts gegaan.
ik was 23 jaar, toen ik stopte met de pil.
als jij het fijn vind,en rust gevender,dan kan je gewoon langs de huisarts gaan hoor.

maar er staat wel meestal een jaar voor..
je kan je cyclus bespreken met de huisarts.
want hij heeft wel gek gedaan, 3 maanden lang.
en nu heb je ook niet echt een regelmatige cyclus..

succes!

Terug
Bovenaan