na hoeveel weken voel je je weer de oude?

ik heb speciale zalf gehad van de vk voor de aambeien en die werken super!!!
ik heb echt maar enkele dagen last gehad van mn onderkant maar op dag 8 liep ik weer in de stad en vandaag amy is 2,5 week oud zijn we naar het bods geweest en uit eten en terras gehangen... Amy is mn 2de kindje maar ik doe vanaf dag 8 alles weer mn oudste op en neer naar schoiol brengen huishouden enzo.....

en bij mn ewerste kon ik dat echt 4 weken niet viel me echt tegen

tis nu dat mn blaas wat verzakt is dat ik af en toe last heb maar anders huppel ik lekker rond....

ze zeggen wel eens 9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren.
Zorg er voor dat je ook nu na de bevalling goed je rust pakt. Ga ook overdag even liggen. Des te beter je nu voor jezelf zorgt, des te sneller ben je weer de oude.

Liefs Petra

Ik was al vrij snel weer op de been na de bevalling. Ik heb nog wel steeds last van me bekken en moet daar dus goed om denken dat ik weer niet te veel wil gaan doen. Ook ben ik verder nog wel moe en ga dan ook zeker even rusten als yordi en quinn allebei tegelijk slapen. Ook heb ik af en toe nog wel eens wat pijn in me buik als ik weer veel te veel heb gedaan. Quinn is nu 3 weken. Ik dnek dat het nog wel eventjes duurt voordat ik weer helemaal de oude ben.
Het klinkt heel qliché, maar gun je de tijd om je weer helemaal de oude te voelen.

Liefs marielle

Ow jee, vind het wel wat sneu voor jou Kim, maar ook ik voel me prima.

Na 1,5 week voelde ik helemaal niks meer van de vele hechtingen. Ik voel me weer als daarvoor, heb lekker mijn eigen kleren weer aan.
Maar doe ook alles in huis, heerlijk even te boodschappen (moet nog wel wennen dat de boodschappen doen een uitje is geworden). Help weer in de stal.

Maar echt hoor je moet je rust gewoon nog wat proberen te pakken. Het is even niet anders.

Kop op!!

Ow jee, vind het wel wat sneu voor jou Kim, maar ook ik voel me prima.

Na 1,5 week voelde ik helemaal niks meer van de vele hechtingen. Ik voel me weer als daarvoor, heb lekker mijn eigen kleren weer aan.
Maar doe ook alles in huis, heerlijk even te boodschappen (moet nog wel wennen dat de boodschappen doen een uitje is geworden). Help weer in de stal.

Maar echt hoor je moet je rust gewoon nog wat proberen te pakken. Het is even niet anders.

Kop op!!

Over de neusspray: Die tip had ik ooit eens op een forum gelezen. Je spuit gewoon otrivin neusspray op je aambeien (ik doe het 's ochtends en 's avonds) en dat zorgt ervoor dat ze gaan krimpen. Het werkt vrij snel! Is bij mij het enige dat echt werkt.

Ook ik voel me (lichamelijk) prima. Was de dag van de bevalling noodgedwongen al weer heel actief. Ging zeker 10 keer per dag lopend naar de kinderafdeling en weer terug.

Vanaf het moment dat we thuis kwamen heb ik alles gelijk weer opgepakt. Ik kook weer, doe het huishouden en de wekelijkse boodschappen. Natuurlijk helpt mijn man ook flink mee, maar dat deed hij altijd al. Dus er is niets veranderd eigenlijk.

Wel ben ik hormonaal denk ik nog een beetje in de war ;-) Het gedoe in het ziekenhuis heeft er behoorlijk ingehakt, en ik word ook niet gezelliger van die nachtvoedingen.

Terug
Bovenaan