Na lang twijfelen me toch ook melden!

hallo dames ten eerste allemaal gefeliciteerd!

Ik ben nu ong. 7 weken zwanger. Dit is mijn 4e zwangerschap maar word mijn eerste baby vandaar de twijfels over het aanmelden op het forum. wel lees ik al een hele tijd mee. Ik ben 23. En medisch dus niet via de vk maar gewoon naar het ziekenhuis op controle. Heb ook al 2 echo's gehad en vrijdag het hartje zien kloppen. donderdag ochtend weer een echo. Ik ben heel erg ziek spugen de hele tijd en heel vermoeid en duizelig. Is er nog iemand die hier zo'n erge last van heeft?

Verder vind ik het allemaal niet zo erg zolang het maar goed gaat met de baby.

dat was het denk ik. Groetjes marie

Hoi Marie,

Welkom en gefeliciteerd. Is het bij je vorige zwangerschappen steeds mis gegaan, wat vervelend. wel fijn dat je nu al twee goeie echo's hebt gehad. ik heb gelukkig nog niet veel last van kwaaltjes, alleen pijnlijke en zware borsten.

groetjes
Nienke

hoi dank je wel!

Ja miskramen en bbz maar deze keer gaat het goed gelukkig heb er ook een goed gevoel over! Gelukkig dat je nog nergens last van heb! leuk is anders maar ach!

jeetje wat vreselijk en ook zo vaak. echt fijn dat alles nu goed gaat!spannend allemaal hoor. ik ben voor het eerst zwanger en ben vandaag precies 5 weken, heb in week 10 pas mijn eerste echo, dus moet nog heel lang wachten.

groetjes

Hoi,

Wat fijn zeg dat het nu allemaal goed gaat en dan je al een echo heb gehad.
Mag ik vragen wat voor medisch jij bent?

Ik heb zelf vorig jaar 2 miskramen gehad en nu ben ik 8 weken zwanger en heb ik vorige week ook het hartje zien kloppen.
Ook ik ben medisch (sle) en daarom ook via het ziekenhuis.

Succes met deze zwangerschap

bedankt voor de reacties.
@ babynienke heel erg spannend maar dat is het voor ons allemaal. oei nog 5 weken wachten das heel lang inderdaad! maar dan heb je wel meteen een mooie goede echo!

@ loena83 ik heb geen idee eerlijk gezegd wat voor medisch dat is. naar mijn weten als je meer dan 2x een miskraam heb gehad is er al medische indicatie.
Fijn dat je het hartje hebt zijn kloppen! dat zijn dan weer de voordelen aan het ziekenhuis lekker vroeg je echo verder vind ik het maar n saaie bedoeling.

succes!!

Terug
Bovenaan