Na lang twijfelen me toch ook melden!

Van harte, wat een mooi nieuws! Vervelend dat je misselijk bent... Ik ben 5w3d en begin me nu beetje beroerd en moe te voelen. Kwaaltjes komen vanzelf denk ik.

Gefeliciteerd

jeetje wat verschrikkelijk dat het al zo vaak mis is gegaan.. Heel fijn dat je nu al 2 goede echos hebt gehad!
Helaas horen de kwaaltjes erbij maar dan weten we wel dat ons lichaam hard aan het werk is.

Liefs

Hoi marie,

Gefeliciteerd en inderdaad prettig dat je nu al 2 goede echo's hebt gehad. Dat is dan inderdaad weer een voordeel van in het ziekenhuis op controle moeten.

Ook ik begin deze week meer misselijk te worden en wat vaker spugen. Heb maandag een echo gehad i.v.m. missed abortion in oktober vorig jaar en daar klopte het hartje en ben ik volgens de berekening nu 6 weken en 6 dagen en het lijkt wel of de vermoeidheid, misselijkheid en zere borsten met de dag erger worden.

Hopelijk blijft alles goed gaan. Succes.

Groetjes

Gefeliciteerd en welkom hier!

Spannend zeg, maar wat fijn dat je regelmatig echo's hebt en je het hartje al hebt zien kloppen! Dat stelt vast een beetje gerust. Vervelend dat je zo misselijk bent zeg, hopelijk zakt het snel af.

Ik ben morgen 7 weken en krijg dan mijn 2e echo. Hopelijk zijn wij ook een hartje kloppen.
Uhm, heb allerlei kwalen; misselijk maar gelukkig niet spugen, pijnlijke borsten, duizelig, erg moe, huilbuien, veel plassen. Allemaal een beetje minder, maar het is prettig om te weten dat het lichaam hard werkt voor de baby. Als ik niks voel wordt ik alleen maar onzeker.

Liefs Lieke

Terug
Bovenaan