na meerdere malen testen toch positief???

A

Anoniem

Guest
Lieve mensen,

helemaal nieuw op dit forum, maar ik zit met een grote vraag.

Ik ben nu 10 dagen te laat ongi, en heb 3 testen gedaan: allen negatief! Alleen ik kan het me verbeelden, maar ik heb echt verschijnselen: enorm gevoelige tepels, zo erg dat ik mijn vrijdag  vriend een klap voor zijn kop verkocht als reactie toen hij eraan zat, ik ben ongelooflijk moe, en zo nu en dan een beetje duizelig/licht in m'n hoofd en heb een week gevoel in mijn buik (maar dat kan ook van de zenuwen zijn).
Nu lees ik overal dat als de tweede test ook negatief is, ik nergens meer op  moet rekenen, maar ik hoop zo dat er dames zijn die mij het tegendeel kunnen vertellen.

Ik slik nu  al vier  maanden de Pil niet meer, omdat ik me er niet lekker door voelde en we hebben zeer vaak sex gehad zonder condoom. Zwanger worden is niet gepland, maar nu we het er samen over hebben gehad, lijkt het ons toch wel erg leuk, en hoop ik zo dat dat een test bij de HA toch positief kan zijn.

Morgenochtend heb ik een afspraak bij de dokter, maar ik hoop vanaaf nog een leuke reactie te krijgen, zodat ik misschien nog een beetje een oog dicht doe (alhoewel dat toch wel zal gaan lukken, want ik ben echt doodmoe!)

Liefs Eef

Hoi!

Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik hoor inderdaad regelmatig dat vrouwen pas later een positieve test hebben, omdat er blijkbaar nog te weinig HCG in hun urine zat....

Maar hoe was je cyclus de afgelopen maanden....? Regelmatig? Want als dat niet zo is...., is het toch een kwestie van afwachten. Dit heb ik ook een paar keer gehad. Aantal testen er tegenaan gegooid, maar uiteindelijk gewoon veel te laat ongi...

Daarbij; de huisarts gebruikt net zo'n test als jij..., dus als jij negatief test, zal het zeer waarschijnlijk zijn dat hij dat ook doet. Je zou na 3 dagen weer kunnen testen, als je zwanger bent, schijnt dat hormoon na een dag of 3 verdubbeld te zijn, en zou de test misschien wel positief zijn....

En anders bloed laten prikken, als je ongi uitblijft, want dan bestaat er geen twijfel; daar is het duidelijk aan te zien; wel of niet zwanger.

Spannend joh!!
Ik begrijp dat ik kan duimen dat het raak is!!! dat zal ik zeker doen dan!

Sterkte!!

Hoi Jammie,

Mijn cyclus was de afgelopen maanden prima op tijd, ik kon de klok erop gelijk zetten. Mijn NOD was vrijdag 15 april, nu dus al 10 dagen geleden.

Ik hoop eigenlijk dat mijn HA een bloedtest wil doen, daarop  is volgens mij  sneller wat te zien te zijn. Ik zal het morgen in ieder geval vragen!
Ik ga nu maar snel slapen, morgen vroeg de wekker, afspraak is al om half negen, zodat ik niet weer een hele dag in de stress hoef te zitten!

Bedankt voor je snelle en toch wel positieve reactie!

Truste, Eef

Ik had net al een berichtje geschreven, maar hij stond er niet bij...

Dus nog een keer:

Als je altijd regelmatig bent, wordt het wel heel spannend....!!!!!

Laat je wat weten als je bij de dokter bent geweest??!!!
Veel succes morgen!

Nog 20 minuutjes en dan zit ik bij de Dok in de stoel....weer een stapje dichterbij zekerheid. Zal alleen nog wel weer een dag moeten wachten op een uitslag (dus nog een dag als een zombie leven)

Kus

Net terug van de Dok...Blijk een blaasontsteking te hebben, en dat kan het testresultaat nogal beinvloeden. Heb nu zwangerschapsvriendelijke antibiotica gekregen! En  ben gelijk naar het Lab gestuurd voor een bloedtest.
Alleen dat duurt een week voor ik de uitslag krijg...vind ik wel erg lang duren...echt vervelend! Maar er zit niks anders op dan wachten denk ik....grrrrrrr!

Kus

hallo,
Ik ben nieuw en en ik heb al een aantal berichten gelezen van mensen die met hetzelfde 'probleem' zitten als waar ik nu mee bezig ben.
Het gaat ook om zwanger raken en ik ben nu een week over tijd.
De test was negatief en toch heb ik het gevoel dat dit niet zomaar over tijd is.
Ik heb gelukkig al een zoontje van anderhalf maar nu proberen we al een jaar voor de tweede te gaan.
Wie heeft er ook al een kindje en probeert tevergeefs weer zwanger te raken?

Groetjes Catinca

He hallo,

Hoe is het nu ? Heb je al een uitslag gehad  van het bloedonderzoek ?

Ik zit met hetzelfde, heb 7 maart mijn laatste menstruatie gehad, weet voor bijna 100 % zeker dat ik zwanger ben, tenminste als ik op mijn lichaam afga... Ik word wat dikker net boven de schaamstreek, heb stemmingswisselingen, kan janken om niets, pijnlijke tepels, etc...

Ik heb inmiddels 7 keer ee test gedaan en die zijn steeds negatief...

Heb van het weekend in het ziekenhuis gelegen, voor een zware astma-aanval en daar wilden ze me prednison geven, dat is natuurlijk niet goed als je echt zwanger bent, en dus werd er meteen een bloedonderzoek gedaan.. En de uitslag was weer negatief..

Ik moet je eerlijk zeggen dat het behoorlijk eng is, want momenteel slik ik dus die troep en voel ik me toch zwanger...

Maar het schijnt vaker voor te komen, dat mensen na maanden pas er achter komen door een test dat ze wel zwanger zijn. Dat vertelde de gyneacoloog in het ziekenhuis.

Ik hoop voor jou op net zo`n GOED nieuws als wat ik hoop te verwachten !

TOI TOI TOI !

Groetjes Tanja

Terug
Bovenaan