na meerdere malen testen toch positief???

hoi tanja,

Waarom hebben ze in het zieken huis geen echo gedaan ? Dan kunnen ze in ieder geval kijken of er iets te zien is..ik zou het gewoon afdwingen hoor..

groetjes Issabel

Daar was ik weer even!

Inmiddels heb ik een flinke bloeding gekregen, die nu, na een dag, weer minder begint te worden. Ik denk zalf dat dit toch mijn menstruatie is. Maar..zoalng als ik nog geen uitslag heb van de bloedtest (en die was er vanmorgen om 11.00u nog niet) heb ik nog een beetje hoop.

Nu alleen vanavond de koningenacht...normaal een groot feest, vol gezelligheid en met de nodige wijntjes, maar ik doe denk ik toch maar rustig aan dit jaar, gewoon voor de zekerheid. Het zal moeilijk zijn, want mijn vriendinnen weten nog van niks, dus hoe verklaar ik dat ik mijn wijntjes afsla, maar het zal wel goedkomen.
En 1 of 2 wijntjes kan toch geen kwaad???

Kus

Hoi Eefje,
Als je het niet wilt vertellen aan je vriendinnen zeg je toch dat je een antibiotica slikt ivm urine weginfectie. Misschien slik je die nog steeds (?).

Piep

Toevallig heb ik net de bijsluiter van de Anti-Biotica gelezen voor de wisselwerking, en kwam erachter dat het inderdaad ook volgens de bijsluiter niet aangeraden word om alcohol te gebruiken!

Bedankt voor de tip!

Toevallig heb ik net de bijsluiter van de Anti-Biotica gelezen voor de wisselwerking, en kwam erachter dat het inderdaad ook volgens de bijsluiter niet aangeraden word om alcohol te gebruiken!

Bedankt voor de tip!

Terug
Bovenaan