hallo allemaal
ik zit met de vraag wat voor lichamelijke klachten hadden jullie naar een miskraam
ik zal even uitleggen.
ik kreeg vorige week donderdag ( toen 5 weken en 2 dagen zwanger) erge buikpijn heel laag onderin mijn buik
daarna helder bloed verlies en een stolsel ik had een washandje gauw gepakt want moest schone kleding aan. de stolsel had echt iets van een vlies achtig iets misschien niet zo smakelijk verhaal sorry.
maar goed ik wel vanuit gegaan dat dit dus echt mis is.
de huisarts uit gelegd en die denkt daar ook echt aan hoe ik het uitlegde.
nu had ik gelijk de volgende dag maar beetje bruinbloed verlies. en dat houdt aan tot nu toe echt een heel klein beetje.
dat lees ik ook dat, dat normaal is.
nu de vraag ik had eerst echt het gevoel niet meer zwanger te zijn.
maar heb nog wel deze lichamelijke klachten gevoelige borsten
een nog steeds iets opgezette buik( houdt vocht vast misschien nog)
soms ineens best moe zijn.
en nu paar dagen ineens ook als ik aan het eten ben het eten vies vinden en geen zin meer in hebben.
wie herkent dit??
ik ga waarschijnlijk wel volgende week even een test nog doen om te kijken of alle hormonen weg zijn!
ik kan me wel voorstellen dat je nog een tijdje last houdt van de hormonen maar vraag me ook gewoon echt af wie dit ook nog hadden.
groetjes van mij
ik zit met de vraag wat voor lichamelijke klachten hadden jullie naar een miskraam
ik zal even uitleggen.
ik kreeg vorige week donderdag ( toen 5 weken en 2 dagen zwanger) erge buikpijn heel laag onderin mijn buik
daarna helder bloed verlies en een stolsel ik had een washandje gauw gepakt want moest schone kleding aan. de stolsel had echt iets van een vlies achtig iets misschien niet zo smakelijk verhaal sorry.
maar goed ik wel vanuit gegaan dat dit dus echt mis is.
de huisarts uit gelegd en die denkt daar ook echt aan hoe ik het uitlegde.
nu had ik gelijk de volgende dag maar beetje bruinbloed verlies. en dat houdt aan tot nu toe echt een heel klein beetje.
dat lees ik ook dat, dat normaal is.
nu de vraag ik had eerst echt het gevoel niet meer zwanger te zijn.
maar heb nog wel deze lichamelijke klachten gevoelige borsten
een nog steeds iets opgezette buik( houdt vocht vast misschien nog)
soms ineens best moe zijn.
en nu paar dagen ineens ook als ik aan het eten ben het eten vies vinden en geen zin meer in hebben.
wie herkent dit??
ik ga waarschijnlijk wel volgende week even een test nog doen om te kijken of alle hormonen weg zijn!
ik kan me wel voorstellen dat je nog een tijdje last houdt van de hormonen maar vraag me ook gewoon echt af wie dit ook nog hadden.
groetjes van mij