na miskraam wat voor lichamelijke klachten hadden jullie?

even weer wat van me laten horen.
ik heb gisteren een test gedaan.
en als ik wel dacht aangezien me klachten.
nog 2 strepen de test streep zelfs donkere dan de controle streep.
mijn klachten nemen niet af maar lijken zelfs toe te nemen.
gisteravond zo misselijk.
jeuk aan me borsten telkens vieze nasmaak in me mond.
ik de huisarts gebeld. maar ga nu vanavond verloskundige bellen ze hebben dan spreekuur. dus zullen dan wel even horen wat ze willen gaan doen.
wat hun advies is.
groetjes van mij

Hoi! Het lijkt me idd een goed idee dat je een echo krijgt, zeker als je klachten lijken toe te nemen.
Ik heb zelf in februari met 8 weken een curetage gehad omdat ik een 'windei' had en bleef daarna me ook min of meer zwanger voelen. Ik hoefde eigelijk niet terug voor controle maar ik ben toch gegaan omdat mijn gevoel me zei dat het niet goed zat en wat bleek, ja je raad het al, mooi niet schoon he! Een paar dagen laten NOG een curetage! Nu heb ik met eigen ogen dan gezien dat ik schoon ben. Lichamelijk ben ik terug op de rails maar geestelijk heb ik ook nog steeds ups en downs, zelfs al heb ik al twee kindjes...
Sterkte en succes!

inderdaad ookal heb je 2 kids al rond lopen nog voelt zo iets niet fijn.
ik heb zelf ook 2 kids.

de verloskundige gaat morgen even bellen er is nog 1 spoed plekje vrij.
anders zal het eerst volgende week donderdag worden.
nu misschien dan eerder.
ze vond het wel iets vreemd dat mijn klachten niet minder werden maar dat het meer werd.
we zullen dan wel meer weten als we de echo hebben gehad.

hebben jullie lang gevloeid of ook maar even?
groetjes van mij

Vervelend zeg. Zelf ben ik gecuretteerd dus dat is toch weer anders. Vreemd dat ze je toen niet meteen een echo hebben aangeboden om te kijken of het helemaal weg was. Hier doen ze dat wel. Maar misschien is het wel goed nieuws en zit er gewoon nog een kindje. Of ben ik nu te hoopvol? Als je test ook echt nog zo donker is......
Nou, ik hoop dat je snel terecht kan voor de echo want deze onzekerheid is ook niets!
Sterkte.
Groetjes Tara

hey hoi
alweer een berichtje van mij.
zal even laten weten hoe het vanochtend is gegaan.
werd gebeld door de verloskundige om 10:15 ze had een afspraak kunnen regelen.
om 11:15 dus mijn man gebeld of die weg kon van zijn werk.
ja kon wel hij haasten want vanaf hier is nog zo' n 30 km naar de stad wara we echo kunnen laten maken en me man zijn werk is van huis af 10 km.
dus snel snel.
daar echt net op tijd aan gekomen.
kon bijna gelijk een echo.
ik zenuwachtig van wat zal het zijn.
zegt ze kan zien dat je  een  volle blaas hebt.
echt er schiet in paar seconde van alles door je hoofd.
ojee ze kan niks vinden gaat er nog door me heen.
zie nog wel een vruchtzakje dan denk je nog hmm zit er wat in of niet? of moet het nu verder weg gehaald worden?

maar we konden al snel zien dat er nog wat in zat een babytje dus en met een kloppend hartje.
ik heb wel even een traan gelaten van geluk zo happy ben ik. en zo happy zijn wij natuurlijk mijn man ook helemaal. alles zag er nu goed uit dus
hopen dat dit allemaal goed gaat!
volgens de echo berekening
7 weken + 4 dagen
groetjes van mij

de vrouw bij de echo dacht dan misschien ook aan een 2ling
het  wil weleens gebeuren dat 1 vruchtje wordt afgestoten.
dat heb ik misschien dan wel gehad zeker kunnen  we het niet zeggen.

Oh kidvos wat fijn!!!!

Je kan dus weer gewoon terug naar het januari forum!!! Wat een heerlijk nieuws. Even uit nieuwsgierigheid, wat kon je allemaal al zien op de echo?? had het al een beetje vorm>?? Ik mag volgende week met 7 weken en 6 dagen voor een echo en ben zo benieuwd hoe het er dan uitziet. Mijn eerste echo van mn zoontje   was met 9 weken en 3 dagen en toen was het echt al een klein minimensje om te zien.

Liefs Jen

@ knutseljuffie

op de echo foto die we mee hebben kunnen we niet heel veel van maken wel een handje  

op het beeld zelf wel.  echt een innieminie  baby  alles erop en eraan het hartje kon je zien  kloppen.
lichaam nog niet natuurlijk zo duidelijk van op de 20 weken echo zoals een neusje ofzo maar wel echt hoofdje lichaam beentjes armen.
veel plezier met de echo.
ik kom ook wel naar het januari forum dus zien elkaar daar dan vast wel denk ik.
groetjes van mij

Terug
Bovenaan