Na miskraam weer proberen

Dag meiden,

Tot nu toe was ik te vinden op het decemberforum omdat ik uitgerekend was op 17 december. Afgelopen zondag heb ik echter een miskraam gehad. Ik ben heel erg verdrietig, teleurgesteld en ik ben bang dat het er voor mij misschien wel nooit in zit. Het was mijn eerste zwangerschap. Mijn vriend en ik gaan het natuurlijk gewoon weer proberen... Op 26 mei a.s. ga ik trouwen dus ik heb gelukkig nog wel even wat afleiding de komende weken en als ik mijn eerste menstruatie heb gehad, is het weer een kwestie van maandelijks afwachten of het zover is. Ik hoop in ieder geval dat we met een grote groep straks weer verder kunnen chatten op het zwangerforum en met elkaar die leuke tijd kunnen delen!!

Groetjes Frederique

Hoi Frederique,

Ik vind dit echt afschuwelijk voor jullie! Ik lees ook vaak mee met het dec-forum, omdat ik het leuk vind om jullie te volgen. Jouw verhaal heb ik ook gevolgd en leef echt met jullie mee!

Heel veel sterkte toegewenst!!

Liefs moi xxx

Lieve Frederique, wat een vreselijk nieuws zeg! En wat knap dat je al zo snel weer terug bent hier. Ik wens jullie heel veel sterkte om dit te verwerken en alvast een hele mooie bruiloft!
Liefs, el.

Hoi Frederique,

Ik weet wat je doormaakt, ik was zelf eigenlijk een "augustusmoeder" maar ben eind januari gecuretteerd na 11 weken zwangerschap. Ons kindje was met ca. 6 weken al gestopt met leven, alleen is er dus geen spontane miskraam op gang gekomen. Ook voor ons was dit de eerste zwangerschap na bijna een jaar proberen. Wij zijn ook onlangs getrouwd (de bedoeling was met een dikke buik te trouwen..). We hebben een supermooie dag gehad en ik wil jullie alvast ook een onvergetelelijke dag toewensen. Hopenlijk mogen we snel weer zwanger worden en gaat het dan wel goed !

Liefs,
Luna

Hallo iedereen,

Mijn vriend en ik hebben in maart ook een miskraam meegemaakt. Ik was toen 14 weken zwanger (eind augustus), maar ons kindje heeft maar geleefd tot aan 9 weken. Ook bij ons was het onze eerste zwangerschap en het was alsof de grond van onder onze voeten verdween.
Ik heb nu reeds éénmaal mijn maandstonden gehad en ik ben nu ongeduldig aan het afwachten ... normaal moet ik vandaag ongesteld worden!? Superspannend!!!

Veel succes iedereen en veel sterkte!!!!!!!!!!!!

Frederique, maak er een hele mooie dag van 26 mei en alvast proficiat xxx

Isabelle

Hallo Frederique

Ik ben net nieuw hier, maar wilde je toch even een berichtje sturen. Niet een leuk nieuwtje en het lijkt me absoluut verschrikkelijk om mee te maken. Ik hoop dat je in ieder geval een leuke dag hebt 26 mei en je kan inderdaad je gedachten dan iets beter verzetten. Wie weet komt het dan ook sneller weer. Heel veel succes.

Groetjes Janna Nienke

Terug
Bovenaan