Na miskraam weer proberen

Hoi Frederique,
Wat een vreselijk verhaal...helemaal blij en dan opeens gaat het mis! Wat is de wereld soms toch oneerlijk he...
Wel erg leuk dat je bijna gaat trouwen!(ik ook 11 juni)(of beter gezegd wij)
Wij proberen ook zwanger te worden,maar tot nu toe niet gelukt.Volgende week weer aan de klus.
Ook ik weet hoe het is om iemand te verliezen...mijn moeder is 8 maanden geleden overleden...
Nou meid,succes met het verwerken van de miskraam en hopelijk toch een hele fijne bruiloft!
Liefs Esther

Lieve Frederique
Heel veel sterkte meid, ik weet wat voor een verdoofd gevoel het kan geven. Ik hoop dat je veel steun krijgt bij vrienden en familie. Veel praten hielp bij mij, en een dagboekje om je gevoel een plaatsje te geven.
Ik hoop dat je op je trouwdag evengoed enorm zult stralen! Vast wel, ga daar maar héél erg van genieten.
Nogmaals sterkte, ook voor je aanstaande.
Groetjes Els

Hoi Frederique,

Ik was 21 december uitgerekend en heb vanmiddag een miskraam gehad. Heb pijn in mijn hart, maar we geven de hoop niet op....Veel liefs van Soof

Hoi Frederique,
ik weet wat je voelt. ik was uitgeteld op 20 december en heb op 19 arptil een miskraam gehad. Ik kwam ook van het decemberforum af. Ik wnes je veel sterkte met het verlies en een fijne trouwdag (dubbel he??) onze tijd komt nog wel.
]Liefs Bianca

Terug
Bovenaan