Na regen komt echt zonneschijn

Een deel van jullie kennen mij misschien niet meer, maar sommige die hier al wat langer rondwaren zijn mij vorig jaar tot grote steun geweest toen na bijna 18 weken zwangerschap bleek dat ons kleintje niet meer leefde.

Het was een moeilijk tijd, en jullie luisterde en hoorde me aan.

En nu is er een mooie tijd aan gebroken, afgelopen maandag ben ik ongeveer 11 maanden na de vorige bevalling, bevallen van een jongetje Jacco Bram.

Ik wens jullie hier allemaal heel veel sterkte en meiden blijf geloven in jullie zelf en in wonderen.

Liefs
Miep

Hoi Miep,

Ik ken je inderdaad niet, maar wat leuk dat je bevallen bent van een zoon. Van harte gefeliciteerd.

Wat ik trouwens erg leuk vind is dat je voor ons een berichtje op dit forum hebt geplaatst zodat wij ook weten dat we er allemaal de moed in moeten houden en dat het na een miskraam dus ook gewoon goed kan gaan! Jij bent daar het levende bewijs van!

Geniet van jullie zoon!

Groetjes,

Jessica

Hai Miep.

Ben niet zo fanatiek meer in reageren en ben hier nog weinig te vinden,
maar kwam wel af en toe buurten om te lezen hoe het met sommigen gaat.
Waar onder ook jij. En nu lees ik dat je bent bevallen. GEWELDIG.
Net ook bij het april forum gereageerd.
Maar doe het hier graag nogmaals.
VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULIIE ZOON.
Een broertje voor jullie 2 meiden wat geweldig.

Dikke knuffel PV

Lieve Miep,
Van harte gefeliciteerd, meid!!  Wat een geweldig nieuws!! Ik schiet bijna vol, kun je nagaan, haha! En ter ere van jullie schrijf ik dit bericht in babyblauw! Ik wens jullie echt  een hele fijne kraamtijd en natuurlijk een  heel fijn leven samen. Wauw!

En wat je zegt, wonderen blijven bestaan als het gaat om zwangerschap en kindjes! Daar kwamen mijn man en ik onlangs achter toen we tijdens de eerste echo (bij 6 wkn al) erachter kwamen dat we een tweeling verwachten!! Een enorm bijzondere gebeurtenis na de mk in oktober! We zijn inmiddels de 12 weken-grens voorbij en durven er steeds een beetje meer in te geloven. Zo zie je maar weer! Inderdaad zonneschijn na de stortregen!!
Lieve Miep, heel veel geluk en alle andere lezeressen ook!!

Groetjes van Sisi.

Hoi hoi,

Ik "ken"je wel,heb je voorgaande berichten gelezen met pijn in mijn hart!

Ik wist dat je nu op het laatst liep,je was 1 april uitgerekend toch?

Wat ben ik ongelooflijk blij voor je meid!Ik gunde je het zo!

VAn harte gefeliciteerd met je grote wonder en geniet ervan meid.

Geniet van de kraamtijd voor je het weet is die tijd weer voorbij!!

Hoe is de bevalling gegaan?Hoe gaat t met je mannetjes?

liefs Caro

lieve miep
ik ken jou wel.jij bent degene die altijd bij iedereen meelevende en behulpzame berichtjes achterlaat.heel hartelijk gefeliciteerd met je zoon!!!ik zit momenteel een miskraam te hebben na het gebruik van pillen om onze afgestorven vrucht te verliezen,maar ik kom je achterna hoor!hopelijk net zo snel als jij.
veel liefs en geniet van je kindje.
groetjes kari

Hoi Miep

Ik had het al gelezen op het april forum. Van harte gefeliciteerd met jullie zoon.  
Geniet van jullie mooie wonder en ik hoop dit ook mee te kunnen maken.

Wij moeten volgende week terugkomen bij de gyn om te horen wat er fout is gegaan.

Veel liefs

Lydia

Hallo,

Ik ken je (je verhaal) nog van vorig jaar. Ik was toen hier ook te vinden. Had toen voor de 2e keer een miskraam gehad. 2 weken geleden ben ik  bevallen (ks) van een zoon.

Voor de meiden hier:
Verlies niet de moed. Na regen komt echt zonneschijn!!!!
Ook voor jullie....

Groetjes,
Winnie (mama van Jacco, 23-3-2006)

Terug
Bovenaan